annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
Supered1964
Ontdekker

Cashback

Beste Medewerker(s) van Sony,

 

ik heb voor 2 lenzen een Cashback geclaimd.

Ok, mijn eerste fout was het niet juist doorgeven van de afbeeldingen mbt de barcodes.

Ik heb deze alsnog uitgeknipt, foto's gemaakt en doorgestuurd.

De e-mail vanuit jullie heb ik ontvangen van Nagwa.

In de e-mail gevraagd of het nu wel in orde was maar helaas geen reactie.

1 week later een reminder gestuurd, wederom geen reactie.

Nu heb ik persoonlijk gebeld met Sony en gevraagd wat de status is, men gaf (twijfelend) aan dat het in orde is maar echt een goed gevoel kreeg ik er niet bij.

 

Is dit door jullie alsnog te verifiëren ? dat ik alsnog iets zwart op wit heb ?

 

Met vriendelijke groet,

 

Ed van Amen

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Ed,

Heb je de status van je claim nagekeken op onze site: https://bit.ly/2YgumEy ?

Je kunt hier je model en claim nummer invoeren en kijken wat de status van je claim is.

Hopelijk krijg je zo meer duidelijkheid.

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
Supered1964
Ontdekker

Beste Amal,

 

Dat heb ik gedaan, krijg dan de melding dat jullie op een reactie wachten.

Vraag mij dan af welke reactie.

In eerste instantie heb ik een foutje gemaakt door foto's te maken van de DOOS.

Na jullie e-mail, met verzoek om de benodigde zaken uit te knippen en die nogmaals te sturen, heb ik van jullie niets meer vernomen.

Als ik de check via het internet doe dan krijg ik de melding zoals bijlage.

Wat houdt dat dan in ?

 

Kan ik mijn Case nummers doorgeven middels een persoonlijk bericht zodat jullie het kunnen checken ?

Ik zie het straks dus verkeerd gaan en dat de tijd verstreken is.

Screenshot_20190721-200718_Samsung Internet.jpg

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Ed, ik zie dat je hier schrijft dat je inmiddels gebeld hebt met het promotieteam?  Is hier nog steeds onduidelijkheid over voor jou? Zo ja, stuur mij dan even een privébericht met je casenummer en gegevens dan zal ik dit intern voor je navragen. Rechtsboven in zie je een envelope-icoon, klik daarop en vervolgens op de blauwe knop "Nieuw bericht" en dan kun je bij "Verzenden naar" mijn gebruikersnaam invullen.

VdMPet
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een foto gemaakt van de uitgeknipte barcode van de lens en doorgemaild. Als ik mijn Claim-ID ingeef,krijg ik onderstaand ook steeds. De mail is op 25-07 verstuurd naar campaign.administration.nl@eu.sony.com

Sony cash back claim.JPG

De mail is op 25-07 verzonden naar

 campaign.administration.nl@eu.sony.com
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator