Deel jouw ervaring!
Beste mensen,
@Thijs_H jij kunt hier welllicht bij helpen?
Hoi Jan,
Dat klinkt als een goede aankoop! Uiteraard lijkt het niet te kloppen dat je niet op alle producten de bijbehorende cashback krijgt. Ik ga hier daarom maandag gelijk voor je achteraan.
Groet,
Bibi
Ik ben benieuwd Bibi! Dit is voor mij namelijk de eerste kennismaking met Sony na vele jaren als prof gewerk te hebben met twee andere systemen.
@Instaphoto schreef:
@Thijs_H jij kunt hier welllicht bij helpen?
Thijs heeft sinds 1 okt 2018 ook alweer ons verlaten, de nieuwe Community manager is @Bibi_Sony
73's
Goedemorgen Jan,
Wat leuk dat je bent overgestapt naar Sony. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Ik heb dit probleem intern voorgelegd en ze gaan het gelijk oplossen. Als het goed is kun je eind van de dag (anders morgen) de cashback op de andere lenzen claimen.
Wil je het mij laten weten als je morgenmiddag nog steeds problemen hebt met het claimen van de cashbacks?
Groet,
Bibi
Dat ga ik je zeker melden. Ik ben inmiddels druk bezig de camera uit te testen en heb al een interessant ding ontdekt. Meer daarover heb ik geschreven bij Sony A7 adapters thread.
Alvast bedankt voor je hulp.
Ik kan je met plezier melden dat ik de andere lenzen ook heb kunnen opgeven voor de actie Cashback. Enorm bedankt voor de hulp! Goede servise!
Hi Jan,
Dat is fijn, graag gedaan!
Heel veel plezier met de nieuwe camera en lenzen!
Groet,
Bibi
Beste Bibi,
Ik kan inmiddels melden dat ik zeer tevreden ben over de kamera en de vier objectieven die ik daarbij heb gekocht.
Zeer waarschijnlijk zal er nog een objectief bijkomen om de set te completeren en mijn werk te vergemakkelijken.
Waar ik wel een beetje mee zit is het Cashback verhaal. Van twee van de drie lenzen die ik aangemeld had kreeg ik keurig een bericht dat die goedgekeurd waren. Van een lens kreeg ik een bericht dat die nog niet in behandeling genomen kon worden omdat de streepjescode ontbrak. Was mijn fout, die ik direct dezelfde dag herstelde. Die heb alsnog met de mail die ik kreeg op 7 december opgestuurd. Vandaag kreeg ik eenzelfde mail dat ik de streepjescode niet had opgestuurd. Ik denk nu dat ik of de verkeerde mail heb gekregen of dat er iets fout is gegaan m.b.t. de behandeling van de post. De streepjescode had ik namelijk aan de betreffende mail vastgeniet. Wat nu?