Deel jouw ervaring!
Beste Sony,
Ik heb op 12 Januari 2013 een Sony Nex camera bij Saturn gekocht. Toen was in de winkel geadverteerd dat een deel van de aankoop bedrag, 50Eur, wordt terug betaald.
Ik heb de documenten met betrekking tot mijn Eur50,- Sony Nex camera teruggave op 14 Januari 2013 per post naar u verstuurd. Een volledige scan copie van alle documenten heb ik per email ook ge-forward.
Op 5 februari 2013 heb ik een mail gekregen van Sony Benelux met de melding dat de Euro50 cashback voor mijn Sony NEX aankoop binnen 2 weken zou worden uitbetaald.
Van: "Sony"
Aan: ro**s@telfort.nl CC:
Onderwerp: Uw registratie
Verzonden: Tue, 5 Feb 2013 11:47:08 +0100
Geachte meneer, mevrouw , We hebben uw inzending met registratienummer 62926 in goede orde ontvangen. we zullen spoedig de cashback naar het opgegeven rekeningnummer overmaken. U kan er van uit gaan dat het bedrag binnen twee weken op uw bankrekening is bijgeschreven.
Met vriendelijke groet, Sony Benelux
Tussentijds heb ik zo veel keer gebeld met uw 09002872768 informatielijn - dit kost veel GELD, echt!!!, en elke keer het was aan mij terug teruggekoppeld dat "het wordt dit weekend uitbetaald". Dat gebeurd dus nooit. Ook mijn reacties naar sonypromotie@consumercare.info waren altijd genegeerd.
Inmiddels is het 08 Maart en heb ik nog steeds niets ontvangen. Waar blijft deze Euro 50,-?
Met vriendelijke groet,
Robert