Deel jouw ervaring!
Beste, Tot en met vandaag (30/12/2018) had ik tijd om een cashback voor Sony TV aan te vragen.
Na veel zoeken en scrollen kan ik hier niets meer van terugvinden. Blijkbaar is deze reeds verdwenen alhoewel we nog steeds 30/12 zijn.
Kunnen jullie me aangeven hoe ik toch nog van deze cashback kan genieten?
De cashback actie kan hier aangevraagd worden, wel met het juiste (XF9005) typenummer
Voor vragen over de cashback-actie kun je het beste contact opnemen met het promotieteam. Dit kan door tijdens kantooruren te bellen naar 0900-28 72 768 (€ 0,20 p/m) of een e-mail te sturen naar sony@consumercare.info Nadere informatie is te vinden in de actievoorwaarden.
73's
Goedemorgen,
Helaas is de site wegens een misverstand te vroeg offline gehaald. Wij zijn druk bezig om deze z.s.m weer online te krijgen, zodra dat gelukt is kun je de cashback alsnog claimen!
Alvast veel plezier met de nieuwe tv.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Goedemorgen,
De cashback kan direct aangevraagd worden via deze site: https://sonycashback.com/nl-nl/18-0415
Groet,
Bibi