annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie

MjonSD
Nieuw

Cashback actie

Vind het vervelend om hier met dit item op bord te komen, maar ik wil graag een oplossing voor mijn probleem. Ik heb in november een Sony A7 met kitlens gekocht via internet tijdens een cashback-actie. Camera werd geleverd bij filiaal van Kamera Express in Ehv. In de tussenliggende tijd had ik me nog wat meer verdiept in de Sony's, waardoor ik uiteindelijk besloot om voor de A7II te gaan met een losse 18-24 groothoek. In de actietijd. De A7 zou dus eigenlijk teruggestuurd gaan worden. Echter, een kennis besloot dat ze deze wel wilde en ik heb dus niet geretourneerd maar de andere spullen extra gekocht.

Bij registratie van de camera's en toebehoren op de Sony-site voor cashback kreeg ik ineens de melding dat ik aan de maximum cashback zat. Dat er een max op zat, was mij niet in de winkel verteld. Ik ben teruggegaan en de verbazing was ook bij de verkoper groot. Deze nam contact op met een afdeling (verkoop of inkoop, mij niet bekend), en deze zou met Sony dit verhaal oppakken om het te regelen. Daarna...geen reactie meer. Weken later opnieuw naar de winkel, zelfde actie ingezet. Heb nog een keer met Kamera Express kantoor gebeld. Geen reactie nadien. Nu vorige week weer in de winkel geweest, andere verkoper gesproken, deze mailde weer naar andere afdeling van KE en wederom zou ik worden teruggemaild/gebeld. Niets meer gehoord. Net weer met KE klantenservice gebeld. Daar werd het probleem min of meer teruggelegd bij filiaal Ehv en Sony. Het was aan Sony om te handelen en als dit de policy is... hij hield er een beetje de handen van af. Daarop gezegd dat ik van mening was dat verkoop EHV dit had moeten weten en mij daarover had moeten informeren. Camera was dan niet aan mij verkocht op dat moment. Daarover was geen discussie mogelijk. Hij zou eea wederom met Ehv gaan bespreken om te kijken of Sony al naar hen gereageerd zou hebben. Ik wil echter niet meer de afwachtende partij zijn. Graag hoor ik of er een oplossing kan komen. Mijn kennis verwacht nog 100,= die ik niet uit eigen middelen wens te betalen door deze situatie.

 

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Welkom bij de Community. We zullen dit intern voor je aankaarten en zodra we een update ontvangen komen we er hier op terug. Prettig weekend, Arthur.

Anonymous
Niet van toepassing

Hi MjonSD,

 

Als het goed is heeft mijn collega Thijs je op 23 april een privébericht gestuurd met het verzoek om extra informatie maar ik hoorde dat hij nog op reactie wacht. Wellicht heb je het over het hoofd gezien. Om je inbox te bekijken dien je rechtsboven in je scherm op het envelope-icoon te klikken. 

 

Mvg, 

Arthur

profile.country.NL.title
mithijs
Ontdekker

Het directe contact als klant met Sony is werkelijk om te janken. Productinhoudelijke vragen krijg je alleen vage of ontwijkende antwoorden op (ze weten het gewoon zelf niet). Als je wilt weten waar een product verkrijgbaar is en zo niet wanneer dan wel, weet niemand antwoord. Maar het gedrag bij cashback acties spant toch wel de kroon. In de praktijk moet je VEEL langer wachten op je geld dan staat aangegeven en als je dan probeert te informeren wanneer je je geld dan WEL terugkrijgt begint het grote woud der bureaucratie. Men komt niet verder dan 'zo spoedig mogelijk' en 'ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling.' Als je mailt gebeurt er niets en als je belt krijg je te horen dat je een mail moet sturen en dan gebeurt er nog steeds niets. Je zou Pieter Storms haast nog gaan missen op tv. Iedereen die bij de aanschaf van een Sony product een cashback actie meeweegt bij zijn keuze zou ik willen aanraden om voor een ander merk te kiezen. Het is het niet waard en er valt met Sony Nederland op geen enkele inhoudelijke wijze fatsoenlijk te communiceren.