Deel jouw ervaring!
Op 24-12-2018 een Sony HT-ZF9 gekocht en op 26-12-2019 alle gevraagde cash back gegevens verstuurd naar het aangegeven adres, aangetekend voor de zekerheid want weg is pech.
Tot nu toe geen ontvangsbevestiging ontvangen, terwijl de post aangeeft dat er voor ontvangst getekend is.
Erg jammer dit allemaal gaat toch om serieus geld.
Komt nog bij dat Sony bijna onbereikbaar is voor dit soort zaken.
Hopelijk kan ik via deze community geholpen worden.
Alvast bij voorbaat dank.
Sony controleert uw inzending en mits compleet en voldaan aan de gestelde actievoorwaarden wordt het retourbedrag op uw rekening gestort minimaal vanaf 6 weken na indiening van uw claim.
Geduld is een schone zaak,
73's
Tja, dat is een standaard antwoord waar ik niets aan heb.
Bij een andere cash back actie een paar dagen later ingeleverd krijg ik netjes een mail van Sony dat de gegevens goedgekeurd zijn en verwerkt worden.
Dan weet je waar je aan toe bent.
Communicatie heet dat geloof ik.
dat dan dus wel weer, ook wij hebben goedkeuring gekregen, maar het is nu al half februari maar nog niets op de rekening
Nogmaals, in de bevestigingsmail staat dat vanaf 6 weken na de bevestigingmail de uitbetaling kan worden verwacht.
73's
can you let us know? I am curious is SONY ever handle cashback properly (see other emails discussions on this forum)
thank you!