annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
GkImpala
Bezoeker

Vervolg op bovenstaande:

Op 17 maart het telefoonnummer gebeld dat vermeld stond in de brief, en kreeg in eerste instantie te horen dat ik eerder had moeten reageren op de brief en dat er nu niets meer geregeld kon worden????

Maar na melding dat ik dat wel erg vreemd vond, zou ik terug gebeld worden.

Op 18 maart nog maar eens gebeld, en toen zou ik op 17 maart 3x teruggebeld zijn. Hele dag thuis geweest, niet gebeld, maar dat lag misschien aan mijn voip centrale, die ik niet helemaal vertrouw.

Er was teruggebeld om te melden dat de brief die ik ontvangen had door een storing kwam, en dat ik gewoon de 100 Euro, waar ik recht op heb, overgemaakt gaat worden.

Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Hoop ook maar dat alle mensen die ook die brief hebben ontvangen door deze storing, en die er niet achteraan gaan, ook hun geld terugkrijgen....

Ik ga er maar van uit dat alles goed gaat, anders meld ik mij wel weer.

profile.country.nl_NL.title
cilar007
Bezoeker

Hallo,

ook ik heb tijdig alle benodigde documenten met de aanvraag ingestuurd.

Ik verwachtte dat het wel een hele tijd zou duren.

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik vorige week ineens een brief ontving van Sony Mijdrecht dat ik de aanvraag niet tijdig zou hebben opgestuurd.

Er stond niet eens een datum op hun brief, alleen maart 2011??!!!

Lekker op tijd met reageren!!!

In eerste instantie was ik sprakeloos en dacht, dit is een 1 tegen 1 verhaal. Hoe verzinnen ze überhaupt zo'n belachelijke actie?? Waarom niet meteen in de winkel de korting verrekenen??

Na enkele dagen steeds meer boosheid te voelen dacht ik vandaag: aangezien ik duidelijk op tijd alles heb opgestuurd stuur ik een e-mail  naar sony@primapost.nl

Daarna naar de website van Sony gegaan.

En nu kom ik dus hierbij uit. Mensen die nog veelk eerder als ik de stukken hebben opgestuurd krijgen dus ook heel veel problemen met de uitbetaling!

Ronduit schandalig van SONY. Op deze manier maak je echt alleen maar hele slechte reclame en dit terwijl het zo simpel is om mensen de korting te geven waar ze recht op hebben.

Als ik geen positieve reactie terug krijg ga ik zeker ook verder naar Radar en de consumentenbond.

Dit hoeven we toch niet te pikken?!!!

JHM Lardenoije

profile.country.nl_NL.title
GkImpala
Bezoeker

Bij deze even een update: Gisteren inderdaad 100 Euro ontvangen van Primapost.

Maar vraag me toch af of het inderdaad een storing was en hoeveel mensen hun geld niet krijgen omdat ze er niet achteraan zijn gegaan....

profile.country.nl_NL.title
JeroenBa
Bezoeker

Zojuist mijn rekening na gekeken. Na 5 maanden nog geen geld van Sony ontvangen voor mijn camera. Als ik kijk naar alle reacties op internet ben ik niet de enige. Ik ga ook contact op nemen met Sony.

Het feit dat Sony niet na 5 maanden een naar wat ik hier lees ook naar herhaaldelijk vragen niet netjes haar fouten erkend en het geld snel alsnog aan iedereen overmaakt vind ik een kwalijke zaak. Dit KAN toch niet de bedoeling zijn. Slechtere publiciteit is niet denkbaar. Mijn mening is al doorgegeven naar Radar en de consumentenbond.

In afwachting.

Groet,


Jeroen

profile.country.nl_NL.title
erik1203
Bezoeker

Hallo, ik dacht dat ik de enigste was. Was aan het zoeken op de site om gebruikersinfo te vinden over mijn

aangeschafte cx350. Kom ik hier terecht.  Inderdaad Sony laat zich ook bij mij van haar slechtste kant zien.

Kreeg een brief terug met daarin dat mijn model NIET onder de euro 100,-  retour aktie zou vallen?

Hoezo niet onder de aktie. Het model staat er toch tussen!   Wederom spullen retour gestuurd maar tot op

de dag van vandaag geen geld retour ontvangen.  Ik word hier heel droevig van. Klacht ook neergelegd bij Saturn in Utrecht. Ahh meneer gaan het direct uitzoeken u wordt maandag aanstaande teruggebeld. En je raad het al,..........

niet gebeld. Wat hebben al deze bedrijven toch met klantvriendelijk handelen? Hopelijk laat Sony nog wat van zich horen!

Vreemd dat zo een groot bedrijf zo schandalig omgaat met hun klanten. Terwijl ik al heel wat maandsalarissen

daar naar toe heb gebracht.

Message was edited by: erik1203

profile.country.nl_NL.title
erik1203
Bezoeker

Geachte heer Kils,

Jammer dat u niet meer reageert op nieuwe berichten.

Ook u heeft waarschijnlijk de moed opgegeven om te reageren op

al deze "problemen" die uw werkgever zelf heeft veroorzaakt.

De moed zakt ook u in de schoenen,.....   ik kan het begrijpen.

profile.country.nl_NL.title
JeroenBa
Bezoeker

Voor de volledigheid:

Na een korte e-mail wisseling heeft Sony alsnog mijn geld overgemaakt.

:

-------

Geachte heer Bartels,

Wij gaan het direct in orde maken zodat het bedrag overgemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Nathalie Neyron

Sony Actie Afdeling

--------

Vandaag ontvangen.

Ik ben tevreden met de uiteindelijke afhandeling, maar ik heb wel het gevoel dat er iets is mis gegaan met veel formulieren. Mijn advies voor Sony controleer nogmaals het afhandelings proces.

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Phaedros,

Welkom op het Sony Forum.

Er is zojuist een bericht naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Phaedros
Bezoeker

Naar tevredenheid opgelost :slight_smile:

Message was edited by: Phaedros

profile.country.nl_NL.title
Phaedros
Bezoeker

- Naar tevredenheid opgelost -

Message was edited by: Phaedros