annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnemen op USB harddisk alleen wat ik kijk?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
frekop
Bezoeker

Opnemen op USB harddisk alleen wat ik kijk?

Wij hebben een nieuwe LED televisie gekocht de EX32 KLD 720, nu stond er bij dat we kon opnemen met een USB harddisk dus nieuwe Harddisk gekocht uiteindelijk koppelen gevonden en wat blijkt ik moet kijken wat ik op neem

een andere manier is niet mogeijk. deze opname mogelijkheid is dus allen voor als ik weg moet of voor als niemand thuis is, of slaapt.

Klopt dit of is er toch een manier om een ander kanaal op te nemen.

Ik heb deze mogelijkheid nog niet gevonden.

Ik moet wel zeggen dat de TV verder prima bevalt het is tenminste niet en Tv van neerzetten en klaar er zitten genoeg mogelijkheden op.

Message was edited by: frekop

Message was edited by: frekop

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
WimDuz
Bezoeker

Juist omdat de tv maar een ontvanger heeft kun je het probleem oplossen door een tweede ontvanger aan te sluiten aan de hdmi- of scartpoort. Een computer met TV-kaart, of een videorecorder... of een ander apparaat dat als tuner dienst kan doen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

klopt erzit maar een ontvanger in

profile.country.nl_NL.title
WimDuz
Bezoeker

Juist omdat de tv maar een ontvanger heeft kun je het probleem oplossen door een tweede ontvanger aan te sluiten aan de hdmi- of scartpoort. Een computer met TV-kaart, of een videorecorder... of een ander apparaat dat als tuner dienst kan doen.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

digitaal opnemen

analoog een ander programma kijken

profile.country.nl_NL.title
ken2011
Bezoeker

Kunt u mij vertellen welke type externe harddisk u gebruikt en werken alle functies?

Werkt de "Rec functie", dus direct opnemen en niet via de EPG?

Bedankt alvast.

profile.country.nl_NL.title
DirtyHarry3000
Bezoeker

Ik kijk via een CI+ module op een 37EX720. Als ik iets opneem op een USB HDD, kan ik inderdaad geen ander kanaal kijken. Maar ik kan ook niet schakelen naar een analoog kanaal. Als jij dit wel kan, ben ik heel benieuwd hoe je dat doet.

profile.country.nl_NL.title
WilliamTheBlind
Bezoeker

Ik ben net tegen hetzelfde probleem aangelopen, en dat is een bittere tegenvaller. Heb ook CI+ module en HDD dus. Merkwaardig is dat je wel PIP kan - dan zou je toch zeggen dat er 2 kanalen tegelijk kunnen worden ontvangen. Het punt van kunnen opnemen is natuurlijk bijna altijd dat je 1 programma kijkt en een ander opneemt dat tegelijk wordt uitgezonden. Ik heb me uitgebreid georienteerd voordat ik tot aanschaf overging, en nergens staat aangegeven dat dit niet zou kunnen - enkel dat je niet iets wat op de HDD staat tegelijk kunt terugkijken met een lopend programma, wat me logisch lijkt als je maar 1 beeldscherm hebt...

- edit - De truc met digitaal opnemen en analoog andere zender kijken werkt overigens niet.

Message was edited by: WilliamTheBlind

Message was edited by: WilliamTheBlind

GN....
Nieuw

Ik heb gisteren een Sony Bravia WD75 gekocht. En een externe harddisk. Met het ziggo kaartje in de extra module die we hebben gekocht voor in de tv kunnen we nog steeds niet naar iets anders kijken dat wat er wordt opgenomen. Dat was niet de bedoeling van het opnemen! Kan het inmiddels anders? We kunnen op de een of andere manier het analoog kijken niet activeren zolang er wordt opgenomen. Net als dat we niet kunnen zappen. "Functie niet toegestaan" . Is er een oplossing? vast bedankt

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je heb waarschijnlijk de zoek functie van de Sony Community gebruikt. Helaas op de eerste link geklikt die je tegen kwam, je reageer namelijk op een topic uit 2011 terwijl er nog meerdere recentelijke topic zijn met de oplossing.

 

Tijdens een opname is het mogelijk om naar de FTA kanalen van het Digitale Netwerk van Ziggo te kijken. Deze zijn te vinden vanaf 925.

 

Meer info 

Meer info 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!