annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

In- en uitschakelen van tv KDL-32WD759

profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

In- en uitschakelen van tv KDL-32WD759

Hoe schakel je de tv KDL-32WD759 eigenlijk ui?. Er is verschil tussen standby en helemaal uit. Hoe kies je daartussen? Wat kun je aflezen aan de lichtsensor? Mag je de tv (altijd) helemaal uitschakelen, bijvoorbeeld met een externe schakelaar of door de stekker eruit te trekken?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er is niet te kiezen tussen standby of helemaal uit.

Aan de lichtsensor kan je niks aflezen, aan het LED lampje midden onder het beeld is af te lezen ofdat er een infrarood signaal van de afstandbediening wordt ontvangen en eventule fout codes.

Je mag de WD759 helemaal uitschakelen, het nadeel hierbij is dat het toestel dan niet meer te bedienen is vanaf de afstandsbediening.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

pa3eia

Er is niet te kiezen tussen standby of helemaal uit.

Aan de lichtsensor kan je niks aflezen, aan het LED lampje midden onder het beeld is af te lezen ofdat er een infrarood signaal van de afstandbediening wordt ontvangen en eventule fout codes.

Je mag de WD759 helemaal uitschakelen, het nadeel hierbij is dat het toestel dan niet meer te bedienen is vanaf de afstandsbediening.

 

Ik heb het nog eens goed nagegaan:

Als ik de tv uitschakel met de toets op de tv zelf of de toets op de afstandbediening, dan blijft de LED oranje branden. Dan staat de tv kennelijk in de stand-bymodus.(De kleur is vreemd, want die zou aangeven dat de [Sleep Timer] is ingeschakeld, maar die staat Uit.)
Ik heb eens met een geleende  watt-meter gemeten. Het verbruik is daarbij is eerst 3.3W en verandert na een tijdje naar 9W. Volgens pagina 39NL van de handleiding zou het stroomverbruik bij stand-by 0,50W moeten zijn, met de aantekeningen *3 en *4 op de volgende bladzijde: Het gespecificeerde stand-byvermogen wordt bereikt nadat de televisie de noodzakelijke interne processen beëindigt. Het stroomverbruik tijdens stand-by neemt toe als uw televisie aangesloten is op het netwerk.

 

Ik ben blij dat de tv wel elke keer volledig uitgeschakeld mag worden, want op pagina 5NL staat: Bepaalde televisietoestellen kunnen over functies beschikken waarvoor het toestel in de stand-by stand moet blijven om correct te werken.

 

Dus volgens mij is het zo, dat de tv alleen volledig uitgeschakeld kan worden door hem van de stroom af te halen. Daar heb ik een enkelvoudige stopcontactdoos met schakelaar voor. Dat spaart stroom.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het oranje led lampje blijft branden, wil het zeggen dat er een opname o.i.d. gepland staat.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

pa3eia

Bedankt. Is meer rood.

I

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Overzicht van de kleuren van de LED 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!