annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid via afstandbediening Cisco HD PVRecorder

profile.country.NL.title
adbraak
Nieuw

Geen geluid via afstandbediening Cisco HD PVRecorder

Sony KDL50W828BB/Cisco Personal Videore.8485DVB HD PVR/Denon receiver/versterker.

Probleem: Bij het geluid/audio laten spelen via de Denon Rec.via de cisco pvr, werkt de volumeregeling van de Ciscoafstandbediening niet. Bij het geluid afspelen via de TV luidsprekers wel. Graag info

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas begrijp ik nog weinig van je probleem, aan je informatie die je met ons deelt ligt het niet.

 

Als ik het probeer te begrijpen wil je met de afstandbediening van de 8485 het volume op de 828b willen regelen.

Dan zou je als het mogelijk is de afstandbediening van de 8485 moeten programmeren voor de 828b.

 

Misschien is de programmeerbare afstandbediening van Logitech Harmony wel de oplossing.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dergelijk toepassing is mogelijk als de apparaten HDMI+CEC ondersteunen. De HDMI kabel moet ook minimaal 1.4 zijn en ze moeten in de juiste poort aangesloten zijn. 

De TV heeft deze functie in ieder geval en zit in poort 1 (de ARC poort). 

profile.country.NL.title
adbraak
Nieuw

Ik heb dit"probleem" ook voorgelegd bij Ziggo. Na het resetten van de CiscoPVR (opnieuw instellen van de fabrieksinstellingen) werkte het geluid via de DENON Installatie prima. Voor korte duur echter. Ik heb deze reset nu tweemaal moeten uitvoeren. Volgens Ziggo ligt het probleem bbij de Denon receiver. Zij hebben meer klachten ontvangen m.b.t. het geluid via een receiver/versterker te laten lopen.? Ikm heb hier zo mijn twijfels over en denk meer aan het niet goed functioneren van de CiscoPVR. Wordt vervolgd.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Eindelijk begrijp ik je, al heeft het weinig te doen met de W828b.

 

Op Ziggo-gebruikers.nl/forum kan men mogelijk wel beter helpen als hier in de community van Sony gebruikers.

 

Om gewoon TV te kijken kan je ook de W828b tegenwoordig zonder een smartkaart naar de digitale zenders gratis kijken, anders een CI+ module erin en de 8485 alleen voor opname gebruiken.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!