annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

aansluiten sony KDL-42W655A

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
wsosef
Bezoeker

aansluiten sony KDL-42W655A

Hallo,


Ik heb een KDL-42W655A gekocht en heb KPN digitenne maar krijg de TV niet aan de praat. Ik weet nl. niet welke menu's ik moet doorlopen. Kan iemand mij helpen? Ik krijg alleen NL 1 te zien. Verder niets. Er worden geen 'services' gevonden. De melding dit ik uiteindelijk krijg is dat de kabel niet goed aangesloten zou zijn. Ik heb echter wel de HDMI kabel van de digitenne kast aan de TV aangesloten.


Kan iemand mij raad geven?


Vriendelijke groet,

wsosef


Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke gegevens verwijderd

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als de W655a i.c.m. een Digitenne box wordt aangesloten d.m.v. een HDMI-kabel, dient op het toestel als ingang HDMI worden gekozen en niet een van de voorkeuze kanalen.

Wat wel mogelijk is, een CI-module aan te schaffen met een digitenne kaart, zodat je dan wel via de voorkeuze kanalen kan kijken en komt de W655a meer tot zijn recht.

Ofdat deze mooie W655a tot zijn recht komt met digitenne ontvangst, betwijfel ik persoonlijk.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als de W655a i.c.m. een Digitenne box wordt aangesloten d.m.v. een HDMI-kabel, dient op het toestel als ingang HDMI worden gekozen en niet een van de voorkeuze kanalen.

Wat wel mogelijk is, een CI-module aan te schaffen met een digitenne kaart, zodat je dan wel via de voorkeuze kanalen kan kijken en komt de W655a meer tot zijn recht.

Ofdat deze mooie W655a tot zijn recht komt met digitenne ontvangst, betwijfel ik persoonlijk.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Op een 42" LED tv is digitenne beeld (576i) niet zo mooi als HD beeld (720 / 1080).

Op LED tv's tot ongeveer 32" is het prima.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds kort de ondersteuning pagina online.

http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-42W655A

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!