annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

xperia

drek123
Ontdekker

xperia

iemand een idee, ik heb een pay en go kaart en als ik intyp *123*# dan

krijg ik de belwaarde in het chinees :slight_smile: iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen ?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hi Drek, 

 
Neem aan dat dit over een Xperia telefoon gaat? Kun je vertellen welk model je precies hebt? 
En ik neem aan dat je prepaid gebruikt? 

 

Ik kan je er zelf helaas niet mee helpen, maar wellicht dat een ander forumlid weet hoe je dit op kan lossen. Deze info leek me wel noodzakelijk alleen om te vermelden eerst :slight_smile:

drek123
Ontdekker

k zal het is nakijken heb hem niet bij me

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Welkom op het forum drek123!

 

Heb je proximus als mobiele operator? ("pay & go" is een product van proximus)

 

Vaak hebben mobiele operatoren ook een app om je belwaarde te checken, is handig en snel maar je hebt wel wi-fi of 3g/4g nodig. In geval van proximus is dat "hello" app geloof ik.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
drek123
Ontdekker

ok bedankt, maar zoals je zegt dan heb je wifi nodig en die is niet altijd beschikbaar ,

als er geen andere oplossing bestaat zal het zo moeten,

maar zou het vreemd vinden moest hier geen oplossing voor bestaan.

Pvrovider is Mobistar

 

alvast bedankt

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik dacht wel dat ik *123*# herkende, heb vroeger ook Mobistar gehad :nauseated_face:

 

De app van Mobistar heet trouwens "MyMobistar", maar dat had je ondertussen waarschijnlijk zelf ook gevonden :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De opdracht *123*# heeft geen enkele Xperia, ofdat het nu een Sony Tablet of een Sony Smartfoon is.

Een wifi verbinding is ook niet nodig, de opdracht wordt verstuurd en aangevraagd via het inbel netwerk.

 

Deze opdracht is GSM-provider afhankelijk, dus met andere woorden zoek eens op het forum of community van je GSM-provider.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
drek123
Ontdekker

nu dit commando *123*# heeft altijd gewerkt op de vorige gsm deze is pas aangekocht en het commando

moet nu ook werken want je krijgt wel degelijk antwoord maar in het chinees het model nummer is

D2203 build nummer 18.4.C.1.26

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De D2203 is dus een Sony Xperia E3 met de software versie 18.4.C.1.26.

De laatste verbeterde software versie is 18.4.C.1.29, dus m.a.w. je E3 moet zoizo worden geupdate.

Meer info: http://support.sonymobile.com/nl/xperiae3/software/

 

Het kan ook zijn dat er op de E3 de speciale software van de provider is geinstalleerd, dan ben je afhankelijk van je provider.

 

Als ik je een raad mag geven?

Zoja, ga langs bij de winkel waar je de E3 of de SIM-kaart heeft aangeschaft.

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!