annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Xperia Z Tablet opladen is een zwakpunt

OPGELOST
margap
Nieuw

Xperia Z Tablet opladen is een zwakpunt

Ik heb de taak om tablets te beoordelen voordat er een keuze wordt gemaakt. De Xperia Z had de voorkeur totdat ik las dat de oplader een zwak was van deze tablet. Hij kost bijna hetzelfde als de apple dus verwacht je perfectie of zelfs beter dan dat. Een zwak punt was al het scherm: niet gorillaproof, ook de behuizing schijnt niet echt optimaal te zijn. Maar wat is er waar van de zwakke oplader?Als dit waar is dan adviseer ik toch liever een ander merk.

Marga

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Voor het opladen is het dockingstation aan te bevelen. Opladen met kabel doe ik met de tablet alleen als ik 'm mee op reis heb.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

als ik me niet vergist, is er nog geen enkele melding over de oplader voor de Tablet Z.

 

Is Gorilla glass niet persoonlijk?

 

73's 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
margap
Nieuw

Hallo,

Dit soort dingen verzin ik niet, maar heb ik gelezen. Het was voor mij ook een afknapper toen ik dit las. Als je even Googled zou je het ook hebben geweten.

 

Margap

Anton026
Ontdekker

Ik heb vandaag mijn tablet terug gestuurd vanwege kapotte usb. Middelste 'staafje' is verbogen. Een paar keer terug gebogen maar werkt nu niet meer. Heb dit nog nooit met een usb aansluiting gehad. 

 

Voor de rest ben ik erg tevreden over de tablet. Ziet er goed uit werkt goed. En gezeur over klepjes openen en sluiten snap ik niet, stelt niks voor. Heerlijk bij zwembad tablet gebruiken met je natte handen, filmpje kijken in bad, zonder bang te zijn dat tablet kapot gaat. Top

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Voor het opladen is het dockingstation aan te bevelen. Opladen met kabel doe ik met de tablet alleen als ik 'm mee op reis heb.