Deel jouw ervaring!
Hallo,
In een post van 27/08/2012 beschrijft een gebruiker het probleem van plotse schermuitval. Dit herken ik en ik heb hier volgens mij al last van sinds ik mijn Sony Tablet S in huis heb (mei 2012). Ik heb het lange tijd maar voor lief genomen, maar de irritatie neemt intussen in elk geval zodanige proporties aan dat het tijd wordt me met dit issue tot dit forum te richten.
Wat is er loos? Terwijl dit volgens de slaapstandinstellingen nog lang niet zou mogen, springt het scherm op zwart. Door het knopje aan de zijkant 1x in te drukken verschijnt het slotje waarmee ik het beeld eerst moet ontgrendelen voor ik verder kan. Soms gebeurt dit wel 3x vlak na elkaar. Het maakt niet uit welke app ik gebruik.
De oplossing die in reactie op de post van 27/08 wordt aangedragen, namelijk het installeren van de app Screen Timeout lost bij mij het probleem niet op. Het uitschakelen van een aantal op de achtergrond draaiende apps via Intstellingen -> Apps -> Wordt uitgevoerd helpt evenmin. Ook de systeemupdate die ik onlangs heb uitgevoerd heeft hierin geen verandering gebracht.
Heeft iemand nog andere mogelijke oplossingen voor dit probleem?
Groet en alvast dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
wat bij sommigen helpt (buitenlandse fora) is brightness autodim niet op 100% maar op 75% oid te zetten.
wat bij sommigen helpt (buitenlandse fora) is brightness autodim niet op 100% maar op 75% oid te zetten.