Deel jouw ervaring!
Beste forum bezoeker,
Welkom op het Sony Forum.
Op de IFA in Berlijn hebben wij onze Tablets geintroduceerd.
Zie de informatie op onze websites,
voor NL : http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
voor BE(nl): http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
Bekijk ook eens de HowTo - Tips & Tricks movies (engels talig): http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ifa/tablet
Wij zijn benieuwd naar uw mening; wat vindt u er van?
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste mevr KBuurvrouw,
Inmiddels is de Tablet S volop leverbaar.
O.a. bij onze Sony Store Online.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Beste Herman,
Goed te horen, veel plezier met de Tablet !
Met vriendelijke groet,
Hans_klis
Sony medewerker
Bedankt voor het welkom, Hans!
Hebben jullie de eerste review van de consumentenbond gelezen? Misschien is het een idee hen eens kennis te laten maken met de echte prestaties. Zoals iemand ook al onder het youtube filmpje zet: de consumentenbond slaat de plank behoorlijk mis met hun apple-love.
Hallo Hans,
mooi is dat ze volop leverbaar zijn, alleen toen ik vanmiddag online bij jullie winkel de tablet32G bestelde stond er niet leverbaar. Dus als ze wel leverbaar zijn dan heb ik hem volgende week? Mooi want dan kan ik op de vakbeurs op onze stand alle klanten en leveranciers online onze website laten zien en de blits maken met playstation spelletjes.
Van zodra de prijzen van de tabletten dalen en +/- gelijk zijn aan de netbooks van vandaag dan zal ik mij zeker een sony s tablet aanschaffen , nu is hij te duur !
zo denken er velen over ,de tabletten zijn nogal prijzig !!
Ik heb sinds een week de sony tablet s.
Wanneer komt het sony entertaiment center beschikbaar ?
En ik kocht een cradle voor mijn sony s .
Waarom zit er geen oplaad snoer bij zo is het veel te omslachtig om steeds te wisselen .
en waar kan ik een extra adapter halen ?
groeten chris
Message was edited by: chrisje100
Message was edited by: chrisje100
Pluspunten:
- Gewichtverdeling
- Oplaadmogelijkheid via MicroUSB
- Aanpassen van het applicatie menu
- En talloze andere.
Minpunten:
- Overbodige adapter ( Had ook wel MicroUSB mogen zijn )
- Beetje te veel plastic ( Begrijpelijk vanwege gewicht )
- Applicatie menu kleur wijzigen? De witte achtergrond is 2 much
- Iets te lage resulutie Front camera
- En tot slot vind ik persoonlijk de blauwe vierkante app iconen niet echt passen.
Voor de rest ben ik zeer te vreden!
Beste Hans,
Ik heb de tablet nu iets meer dan een week in gebruik.
In 1 woord fantastisch!
Ik v ind het een heerlijke tablet en zou hem aan iedereen aanbevelen.
Wellicht zou het mogelijk zijn om bij een volgende update mee te nemen:
Een refresh functie in de combined view van de mail app. (kan nu alleen per account)
Een caps-lock functie (bv. door langer vasthouden van de shift toets)
Een mogelijkheid om een activiteit aan te maken in de remote controll app. (zodat je met 1druk op de knop meerdere apparaten kan inschakelen bv. tv en versterker om tv te kijken zoals bij de bekende Logitech remotes)
Groeten,
MyFirstSonyTablet
Beste Hans,
Heb de tablet eergisteren ontvangen en het is een geweldig apparaat. Moet wel wennen aan het touchscreen en zit er ook wel eens naast.
Gamen gaat erg goed, zou mooi zijn als de PSP games snel beschikbaar komen voor downloaden.
Update naar versie 3.2. ging probleemloos, wel is de responsetijd soms lang, onder andere die van jullie eigen PSP website.
Het enige dat mij nog niet gelukt is is het instellen van mijn e-mail client. Kennelijk praat KPNmail niet met Android.