annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

intern toestsenbord kwijt na update

profile.country.nl_NL.title
antoine-55
Nieuw

intern toestsenbord kwijt na update

Na de de nieuwste 4.0.3. update (De update van 8 augustus), kan ik niet meer het intern toetsenbord gebruiken, d.w.z. het komt niet tevoorschijn.

Hij wilde eerst na de update al niet meer normaal opstarten en ik heb toen maar uiteindelijk een harde reset gedaan, d.w.z. naar fabrieksinstellingen gereset via reset met paperclip

De reset is gelukt, echter als ik nu iets wil intikken dan komt de spraakgestuurde invoer tevoorschijn? en dan heeft hij verbindingsproblemen (kan wifiwachtwoord niet invullen vanwege ontbreken toetsenbord:-(!) en voor die spraakgestuurde invoer heeft hij schijnbaar verbinding nodig want in het scherm komt te staan Verbindingsproblemen!!!!!!!!!!

Hoe krijg ik het toetsenbord weer op het scherm voor invoer? Krijg het bij instelingen namelijk niet voor elkaar, kan daar kiezen voor taal en woorden maar verder niets en spraakgestuurd uitschakelen lukt ook niet!

Antoine

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

instellingen - Taal en invoer

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

had je voorheen een third-party keyboard geinstalleerd?

profile.country.nl_NL.title
antoine-55
Nieuw

Als ik onder Toetsenbord en invoermethoden klik op standaard dan staat invoermethoden configureren en als je daar op klikt dan staat er alleen Google spraakgestuurd typen en als je klikt op dat figuurtje ernaast dan kan je alleen invoertalen slecteren en aanstootgevend woorden blokkeren, maar niet kiezen voor toetstenborf of i.d.?

Dus waar kan ik het toestenbord kiezen?.

profile.country.nl_NL.title
antoine-55
Nieuw

Nee, ik gebruikte altijd het schermtoestsenbord.