annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Play Memories Home - update

profile.country.nl_BE.title
HOPPY-GRL
Bezoeker

Play Memories Home - update

Heb al een tijd Play Memories Home V1.3 in gebruik op Win 7 SP1 PC, werkt naar behoren.

Onlangs werd vanuit het programma een update voorgesteld naar versie 2.0.

Heb dit geinstalleerd. Programma start op, begint beelden op PC te registreren, het beeld wordt dan gedimd en ik krijg de foutmelding "Browser werkt niet meer". "Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt". Het programma dient dan afgesloten te worden.

Heb deze software volledig verwijderd. Opnieuw opgestart en de oude versie 1.3 vanaf mijn camera terug geinstaleerd. Deze geeft nu dezelfde foutmeldingen.

Diverse keren versie 1 en 2 terug geinstalleerd en verwijderd : s

Message was edited by: HOPPY-GRL

Message was edited by: HOPPY-GRL

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
bersmit38
Ontdekker

bij mij hetzelfde.
Baal als een stekker, kan eigenlijk niet meer werken.
Gaf aan dat er een oplossing voor dit probleem komt.
Maar als het te lang duurt gooi ik die Sony eruit.
profile.country.BE.title
Bart_K
Ontdekker

Heb hetzelfde probleem (2 jaar later...) is hier reeds een oplossing voor?

profile.country.NL.title
bersmit38
Ontdekker

thnx, had hem al eens opnieuw erop gezet zonder update.
ga deze proberen.
bedankt bert
Anonymous
Niet van toepassing

Hebben jullie hierover al eens contact gehad met Sony Support? Contactgegevens vind je door te klikken op deze link.

ron215
Nieuw

Drama zal binnen kort wel een update komen maar nu start het hele programma niet meer op ook niet na een herinstal

 

stroom65
Lid

ik werk met windows 10 en daar werkt play memories ook zeer slecht. ik moet het upaten naar en nieuwe versie. maar die link krijg je er niet bij. wie kan mij helpen aan de nieuwste versie? ik heb nu productversie 10.2.01.06240.

 

profile.country.NL.title
RichardDeVries
Ontdekker

Het is nu 07 november 2017 en ik heb sinds een week hetzelfde probleem.
Wat ik ook geprobeerd heb (PM verwijderen en herinstalleren, browsers uit proberen), niets helpt.
Voor mijn gebruik van YouTube afhankelijk van een goed werkend PM.
Ik gebruik Windows 10 en heb hiervoor nooit dit probleem gehad.
Richard

profile.country.BE.title
Bart_K
Ontdekker

Ik vind het heel triestig om te zien hoe het Sony geen bal kan schelen en er nul moeite wordt gedaan om technische problemen te fixen.
Ik kan ondertussen al 3 jaar PM niet meer gebruiken en bijgevolg de software van mijn camera niet updaten, geen apps toevoegen,...
Ik weet alvast dat ik nooit meer Sony aanschaf, jammer gezien ik altijd Sony camera's en smartphones gebruikt heb..

profile.country.NL.title
bersmit38
Ontdekker

Hier het zelfde probleem, herken het kaartje niet. kan je niks met je dure camera.

Tv na anderhalf jaar kapot, niet repareren en al helemaal niet op te sturen.

Telefoon wilde niet aan, veel drukken om aan te zetten, soms hielp blazen anders dag of twee niet te gebruiken.

Sony is erg slecht met klanten service.