annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuw licentie model C1 voor Sony gebruikers

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Nieuw licentie model C1 voor Sony gebruikers

lees zojuist dat Capture One for Sony nu ook een maandelijks licentie model heeft naast eenmalige aanschaf prijs.

Met het maandelijks licentie model ben je altijd uptodate voor 9 euro per maand..ook scherpere prijzen voor aanschaf.

https://www.captureone.com/en/products/sony

Zie meer info hieronder;

Schermafbeelding 2019-03-05 om 20.59.09.png

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wow wat een mooie post voor de camera eigenaren, jammer voor de 0,0 reactie's.

 


73's

 

ps. sorry voor de "ik ook", beeld opbouw was nog niet kompleet

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Met deze licentie modelen kun je enkel Sony camera's gebruiken. Dit wat niet voor ieder even praktisch is. Zelf heb ik wel enkel Sony camera's, maar mijn cursisten bijvoorbeeld niet. Wens je ondersteuning voor meer merken dan wordt een licentie wel erg duur. 

 

En zo zullen wel meer gebruikers zijn die graag ondersteining wensen voor meer merken camera's? 

 

Het is mooi pakket, maar persoonlijk blijf ik nog bij Adobe CC. Komt ook wel mede dat ik daar mijn weg beter in kan vinden. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Instaphoto 

 

Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar ik heb dit hier gedeeld omdat dit de Sony community is, en de meeste leden ook wel Sony gebruikers zullen zijn toch?

Dat andere camera merk bezitters er niet zoveel aan hebben zal hier niet het verschil maken denk ik, die hebben hun eigen fora en oplossingen lijkt me :wink:

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Geef enkel aan dat het niet voor iedere Sony gebruiker even praktisch is om licentie aan te schaffen die alleen Sony bestanden ondersteund. Dit staat los van Community of  fora 😉

 

Zo aantal mensen in mijn directe omgeving die zijn overgestapt van bijvoorbeeld Canon naar Sony. Die even geen rekening hebben gehouden dat ze zo nu en dan een oud bestand willen/moeten bewerken. Of dit nu voor klant is of dat ze iets nieuws hebben geleerd of software nieuwe features heeft waardoor ze nog meer uit de bestanden kunnen halen. Capture One heeft gelukkig hele goede service! Zij hebben hun centjes gecrediteerd gekregen en of de optie gekregen te upgraden naar volledige licentie met kleine korting. 

 

Wel jaar gratis volledige licentie gehad voor Caputere One. En absoluut erg goed stukje software. De overstap uiteindelijk niet gewaagd. Reden: merkte dat ik toch geregeld terugging naar oude vertrouwde stukje software. Niet omdat deze beter is, maar omdat deze in mijn systeem zit. Met beide behaalde ik goede resultaten en deden niet voor elkaar onder. Uiteindelijk waren het de centjes die de doorslag gaf voor mijn keuze. Betaal nu zo’n 8,- per maand voor het Adobe CC fotografieplan. En voor C1 volledige licentie zou dit zonder korting 24,- per maand zijn. Zelfs met de fixe korting die men aanbood zou ik heel stuk meer gaan betalen.

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web