annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

UHP-H1 voert regelmatig géén video door

OPGELOST
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

UHP-H1 voert regelmatig géén video door

Beste,

 

Met enige regelmaat start de UHP-H1 (up2date) op diens gebruikelijke wijze op, om later geen video meer door te geven. Dit gebeurt, wanneer ik een film via een fysieke disc afspeel (DVD & BD), maar ook wanneer ik wil genieten van video & audio via mijn NAS (Synology 216+II). 

 

Dus hoewel de UHP-H1 eerst wel alles gewoon laat zien, geeft deze regelmatig géén beeld meer door, zodra er word geschakeld naar een andere optie van deze speler. Ook vertikt de speler regelmatig om beeld  door te geven, nadat deze - bij muziek luisteren - even op "Audio direct" heeft gestaan. Het lijkt er dan op dat de speler geen beeld meer kan doorgeven, nadat hij uit de 'screen saver' is gekomen... 

 

Het enige dat nu daartegen helpt, is een volledige heropstart van de speler. Dit duurt weer eventjes, omdat deze weer alles moet opstarten, zo kan ik pas na ruim 1 minuut een optie kiezen.

 

Graag informeer ik naar de mogelijkheid om dit probleem te verhelpen, ook om dit te raporteren als een bug.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Dit voorval blijkt nu opgelost te zijn met een update voor de speler. Tenminste, ik kom het probleem niet meer tegen...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste OvdWoerd,

Wat leuk om te zien dat je zo actief bent op het forum.

Met behulp van je gedetaileerde uitleg, hoop ik dat iemand op het forum je hierover ook meer duidelijkheid kan geven.

Met vriendelijke groet,

 

 

Amal_S
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kun je de automatische updates uitzetten? Dan start hij niet continu op en kun je de software updaten wanneer jou dat uitkomt. 

profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

@Vinc_E Bedankt voor deze suggestie, al denk ik dat ik de koppeling met mijn probleem niet zie. Enerzijds wordt elke update manueel/niet bautomatisch geinstalleerd. Anderzijds blijft de audio wél gewoon doen, enkel en alleen is het de video-input die niet meer door mijn tv wordt herkend. De audio gaat (namelijk) via een apparte 5.1-set, vandaar ook het probleem met enkel de video.

profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Dit voorval blijkt nu opgelost te zijn met een update voor de speler. Tenminste, ik kom het probleem niet meer tegen...