annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

UHP-H1 Media Player

OPGELOST
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

UHP-H1 Media Player

Beste,

 

Recent heb ik de Sony UHP-H1 in bezit, waarmee ik oa mijn muziek van mijn NAS via WiFi/DLNA afspeel. Hoewel de Audiotranscodering van deze NAS uit staat, zie ik onder [Media Server > NAS > Muziek > Muziek > Alle Muziek] zowel de *.FLAC als de *.MP3 van elk bestand; terwijl enkel de *.FLAC-bestanden op de NAS staan. Echter wanneer ik mijn muziek [Muziek > Op Map] ga bekijken (welke per Artiest én Album gerankschikt zijn), dan zie ik enkel de *.FLAC-bestanden; zoals ik het ook zie via mijn Desktop én Laptop. Met als gevolg dat ik er van uit ga, dat de UHP-H1 de *.FLAC bestanden zelf nog eens een keer transcodeerd naar *.MP3, terwijl het apparaat gewoon de *.FLAC af kan spelen. Daarom vraag ik of er een manier is om de automatische transcodering van *.FLAC > *.MP3 te stoppen. 

 

Verder worden de afbeelding per albums niet weergegeven. Is dit mogelijk om het wel te doen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Het probleem is opgelost, het bleek een verborgen $Recycle-map te zijn van een secundaire map. Daarin stonden nog de oude *.mp3-bestanden in.

 

Deze oude map werd gezien en verwijderd via WinSCP: https://winscp.net/eng/docs/lang:nl#verbinding_met_externe_computer

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Is de firmware up-to-date?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

De UHP-HI is via de WiFi verbonden met het internet (via de kabel lukte dat echter niet). Wanneer ik de UHP-H1 per internet laat zoeken naar een update, dat krijg ik de mededeling "Update is reeds uitgevoerd." Dus kennelijk is ie up-to-date.

profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Recent heb ik ook via de Synology-forum advies in gewonnen, en zij adviseerde om de bestanden opnieuw te laten indexeren; zowel via de UHP-H1 als via de NAS. Omdat de UHP-H1 geen optie tot een dergelijke commando kent, bleef enkel het her-indexeren van mijn NAS als optie over. Nadat dit gedaan is, blijven de *.mp3 bestanden gewoon zichtbaar op de UHP-H1. Dus ook deze opties blijken niet te werken.

 

Ondertussen heb ik al wel automatische verbining met het internet per kabel kunnen maken. Maar ook dan blijft de situatie, zoals het in den beginnen beschreven is...

profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Het probleem is opgelost, het bleek een verborgen $Recycle-map te zijn van een secundaire map. Daarin stonden nog de oude *.mp3-bestanden in.

 

Deze oude map werd gezien en verwijderd via WinSCP: https://winscp.net/eng/docs/lang:nl#verbinding_met_externe_computer

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor de oplossing en feedback.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!