annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Twee sub woofers aansluiten op een HT-A9?

profile.country.NL.title
Knypster
Nieuw

Twee sub woofers aansluiten op een HT-A9?

Een vraag die bij mij op kwam en waar ik zo gauw geen antwoord op kon vinden, dus hier maar even geplaatst.

Kun je dus een tweede sub woofer aansluiten op de HT-A9 of is dit onzinnig ook al zou het mogelijk zijn?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog nergens een 2e sub-woofer tegengekomen die draadloos is aangesloten op een soundbar, et lijkt mij dat dit onmogelijk is in de software van de sub-woofer. Ik zou zeggen probeer het eens om beide sub-woofers te koppelen met de A9, en deel met ons je ervaring.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Knypster
Nieuw

Hallo pa3eia,

 

Excuus voor de wat late reactie, maar ik heb even gewacht met reageren i.v.m. mogelijk nog andere reacties.

Een 2de subwoofer heb ik (nog) niet in bezit, want dan had ik deze vraag waarschijnlijk niet geplaatst of toch zeker anders geformuleerd.

Mijn vraag was gebaseerd op het voorkomen van een nutteloze aankoop van een tweede subwoofer.

Dingen klakkeloos aankopen/bestellen en ze vervolgens met hetzelfde gemak weer terug sturen is momenteel een bijna normaal fenomeen, maar zo steek ik niet in elkaar, call me oldfashion of iets met ecologische voetafdruk.

Dit was dan ook de voornaamste reden van mijn vraag alhier.

Vermoedelijk zal ik mijn licht eens ergens anders op moeten steken of gewoon tevreden zijn met wat ik nu heb.

 

Mvg,

 

6ties.