annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

STR-DN860 Speakers A & B via afstandsbediening

STR-DN860 Speakers A & B via afstandsbediening

Recent heb ik een nieuwe STR-DN860 receiver gekocht.  Ik ben er zeer tevreden van, maar ik had het graag voor mekaar gekregen om de keuze tussen speakers A en B aan te sturen via mijn logitech harmony afstandsbediening.   Momenteel lukt mij dit enkel via de linkse knop "speakers" op de receiver zelf.  Ik wil onderscheid maken tussen onze boksen in de living en de keuken : bij activiteit tv-kijken zouden enkel boksen in de living mogen gaan terwijl voor muziek luisteren ook de boksen in de keuken moeten aangestuurd worden.

 

Kan de keuze voor de speakers ook aangestuurd worden via de afstandsbediening ?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Lukt het dan wel via de orginele afstandsbediening van de DN860 om de speakers A of B te schakelen?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Nee, dat is juist het probleem.  Op de afstandsbediening staat geen knop om de speakers aan te sturen.  Anders zou ik het mijn harmony afstandsbediening kunnen aanleren. Ook in de menu vind ik het niet.  Het was de bedoeling dat de receiver in een gesloten kast kon blijven staan, maar nu moet deze telkens open om die knop te bedienen.  Op de origenle afstandsbediening staan er wel knoppen op : custom preset 1, 2 en 3, misschien dat hiermee iets mogelijk mee is ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de desbetreffende knop niet aanwezig zijn op de orginele afstandsbediening, is deze functie alleen maar handmatig uit te voeren, het is een mechanische knop en geen software knop. Preset 1,2,3 zijn de opgeslagen voorkeuze van de tuner.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

 

De afstandsbediening die erbij geleverd zit, heeft minder knoppen als in de voorgaande jaren. 

Kijk even of je via internet een afstandsbediening van een 1040 kunt vinden. Die heeft veel meer knoppen erop zitten.