annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

soundbar MT500

profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

soundbar MT500

Hallo, heb een probleem met mijn MT500 soundbar. Hij is niet meer aan de TV gekoppeld. Kies ik op de tv bij instellingen: van TV-speaker naar Soundbar dan komt geen geluid uit de soudbar. Dat was voor een paar weken nog wel zo maar op de e o a manier werkt het niet mee. Ik vermoed dat het aan de instellingen van de soundbar ligt, maar ik kan niet meer bij de instellingen van de soundbar komen. Normaal druk je op de knop “home” van de ab van de MT500 en verschijnt op de tv het instelmenu, maar nu gebeurt er niets. De ab werkt nog wel want ik kan het geluid harder zetten (heeft geen invloed) en op standby. Heeft iemand een suggestie?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Welke TV is het precies? Neem aan dat de soundbar is aangesloten met HDMI kabel op de ARC van de TV?

Kun je op de TV dan niet de juiste HDMI ingang kiezen?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Ja zeker, hij zit op de arc-hdmi van de tv. Het probleem is dat ik op de eoa manier niet het instelmenu van de MT500 kan openen (ofwel te zien op de tv). Ik kan niet via het instelmenu van de tv bij de MT500 komen.

mijn TV is Sony KD 43XH8196.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@KLAAS2616  schreef:

Ja zeker, hij zit op de arc-hdmi van de tv. Het probleem is dat ik op de eoa manier niet het instelmenu van de MT500 kan openen (ofwel te zien op de tv). Ik kan niet via het instelmenu van de tv bij de MT500 komen.

mijn TV is Sony KD 43XH8196.


Er overkomt jouw wel heelveel (History!!!).

 

Als je de HDMI-ingang selecteer op de afstandsbediening van de XH8196 kan je de MT500 kiezen en kom je vanzelf in het Home menu van de MT500.

Zo niet, dan funcioneerd de HDMI-verbinding (defecte kabel) niet.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Beste Pa3eia,

Bedankt voor je suggestie. Heb het geprobeerd maar komt niet in het menu van de MT500. Ik heb een nieuwe HDMI arc 2.1 besteld en hoop dat dat dan wel werkt. Echter in eerste instantie kon ik met de huidige kabel wel in het menu van de MT500 komen, blijkbaar vertoont de kabel dus kuren (wat ik nu wel hoop).

Ik probeer veel uit bij deze TV en merk dat niet alles vanzelfsprekend werkt, voor een leek schept dat toch wel wat problemen.

 

wordt vervolgt

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook al een andere HDMI-poort op de XH8196 of de MT500 geprobeerd?

 

Afwachten dan maar op de binnenkomst van de nieuwe HDMI-kabel.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Helaas, nieuwe hdmi-kabel (met arc) aangesloten zonder resultaat. Hoe verder? Ik denk dat ik Sony rechtstreeks ga benaderen. Maar misschien heeft iemand nog een suggestie?

profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Was vergeten een terugkoppeling te geven.

Heb nieuwe HDMI kabel geprobeerd, geen soulaas. Op aanbeveling van Sony NL de soundbar opgestuurd naar hun reparateur ESR. Daarvan kreeg ik bericht dat het “moederboard” kapot was en dat voor dat onderdeel geen reservedeel meer aanwezig was. Dus patient is overleden en ik kreeg geen garantie op iets anders omdat de garantie verlopen was.

Maar nog bedankt Pa3eia voor je hulp.