annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV-E380 software, GEEN NETFLIX ? Geen youtube ? Geen 3d experience ???

Sony BDV-E380 software, GEEN NETFLIX ? Geen youtube ? Geen 3d experience ???

Beste mensen,

 

Mijn mooie Sony maakt nog steeds een mooi geluid maar na een aantal firmware updates is al het mooie van het ding zelf weg.

 

Hoe kan het dat zelfs youtube en Netflix niet meer in het xmb menu te krijgen zijn. Er valt niets meer te installeren in het XMB.

 

Ik vind het ondermaats zeker van een groots merk als Sony dat binnen 8 jaren al geen ondersteuning te krijgen is voor een home cinema.

 

Als dit normaal is neem ik dit zeker mee in mijn overweging bij een nieuwe aanschaf.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Je zegt het zelf al, 8 jaar oud, de techniek gaat snel tegenwoordig en de hardware van die tijd kan helaas de software van tegenwoordig niet meer aan.

Aanbieders zoals Netflix en YouTube ontwikkelen alleen nog maar apps voor de huidige hardware.

Het ligt dus niet aan Sony, hetzelfde gebeurt  bij alle merken.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De E380 dateert al uit 2011, terwijl de software voor het laatst is geupdate in 2015.

Zoals Tom al zei, de hardware van die tijd kan helaas de software van tegenwoordig niet meer aan.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Hallo, naar mijn mening is er geen schuldige partij, wel zou je kunnen vinden, waarom Netflix en YouTube niet blijven meegaan met de oude hardware aangezien ze dat konden. De software zou dat aan moeten kunnen, vooral omdat dat systeem er toch al in zit. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Netflix en Youtube blijven hun software updaten. De eisen worden zwaarder, want de services gaan meer ondersteunen. 

 

Zoals dat Youtube steeds meer codecs ondersteund voor gecomprimeerd 4K.