annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony audio en video set met eventueel 3D Blu Ray en/of Apple AirPlay

ingvdboom
Nieuw

Sony audio en video set met eventueel 3D Blu Ray en/of Apple AirPlay

Dit is ‘m dan, ruim 100 jaar audio en video geschiedenis! In een mooie serie van Sony.

9 componenten: platenspeler, DVD, radio synthesizer, dubbel cassette deck, MiniDisc, VHS, 5 CD wisselaar, DAT, versterker

 

Sony audio en video setSony audio en video set

 

Wat ik nog niet gezien heb is een component van 3D Blu Ray of Apple AirPlay dat hierbij past.

Misschien weet iemand nog een aanvulling die ik hierop zou kunnen doen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @ingvdboom,

 

Bedankt voor je bericht! 


Wellicht is de UBP-X800M2 een goede aanvulling. Dit is een 43cm brede BluRay speler met 3D ondersteuning.  Deze zal dan via HDMI op de TV worden aangesloten.

 

Op deze speler zitten alleen geen analoge audio uitgangen, dus als je ook het geluid via je audioset wil laten lopen, dan heb je daarvoor een digitale Coaxiale ingang op je versterker/receiver nodig.

Hierbij een link naar de productpagina van de UBP-X800M2 voor meer info:  https://www.sony.nl/electronics/blu-ray-disc-spelers/ubp-x800m2 

 

Met vriendelijke groet, 

Suzanne 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben best benieuwd (foto van de achterzijde) hoe dat alles is aangesloten, naar mijn idee gaat het allemaal niet lukken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Anonymous
Niet van toepassing

Haha, te gekke toren! Wellicht past er voor de volledigheid nog ergens een Sony LaserDisc tussen, als je die nog ergens op de kop kunt tikken. Al mag je dan ondertussen wel je plafond verhogen waarschijnlijk! :wink: