annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

laatste firmware op Blue ray, toch melden sommige discs dat er een upgrade nodig is

Ciscontroll
Nieuw

laatste firmware op Blue ray, toch melden sommige discs dat er een upgrade nodig is

Vorige week een nieuwe Sony Blue Ray speler BDP-S4500 gekocht en meteen de complete Star Wars collectie gekocht om te bekijken.

 

De nieuwe firmware is geïnstalleerd (M25.R.0215). Toch melden de films die ik probeer af te spelen dat mijn speler een upgrade nodig heeft wil ik optimaal van de film kunnen genieten. Ik kan de films dan toch bekijken.

 

Echter helaas kan ik tenminste 2 films van Star Wars helemaal niet afspelen, omdat er eerst een upgrade nodig zou zijn. Ik heb echter de nieuwste firmware?

 

Iemand advies?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Andere bestandsvorm misschien?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Even online gekeken. Het blijkt aan de discs te liggen. 

Je hebt namelijk geen firmware update nodig om een film te kunnen kijken. Dat is iets wat apparaat in de basis al kan. 

 

Sommige star wars films hebben een error in de codering. Er blijkt een nieuwe uitvoering in omloop te zijn die deze foutmelding niet heeft. 

 

Ik zou even proberen of het in andere spelers wel probleemloos werkt, want anders is mijn observatie hierboven gewoon fout :slight_smile:
Als het nergens werkt, Blu-rays terugbrengen en laten omruilen.