annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL49-WD759 en Bose Lifestyle V25

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
marc0859
Ontdekker

KDL49-WD759 en Bose Lifestyle V25

Heb sedert de aanschaf van deze TV volgend probleem: telkens ik mijn Bose Lifestyle V25 en TV  start, krijg ik de melding "niet ondersteund videosignaal". Met mijn vorige TV (Sony 46-EX700) had ik dit probleem niet, dus aan de instellingen van de Bose kan het niet liggen. Daar de handleiding van mijn nieuwe TV zeer sumier is kan ik de instellingen die dit probleem veroorzaken niet echt vinden. Het heropstarten van de TV geeft dan wel goed beeld. Zou iemand van Sony mij kunnen laten weten welke instelling in de TV ik dien aan te passen op dit op te lossen?

Dank.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar is de WD759 te snel met het opstarten, zodat deze in de V25 de instellingen nog niet kan aanpassen omdat de V25 nog niet klaar is met opstarten.

 

Bedankt voor je feedback,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou het niet aan de Bose kunnen liggen?

Mogelijk stuur de WD759 een te hoog videosignaal uit dan wat de Bose kan verwerken.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
marc0859
Ontdekker

Bedankt voor het antwoord. Waarom ging het dan zonder problemen met mijn vorige Sony tv? Wordt er dan een signaal teruggestuurd naar de A/V (de tv kan toch niet meer uitsturen dan 1080p die de bose reeds stuurt als signaal) en waarom gaat het dan bij het herstarten van de tv wel?

Groeten,

Marc

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met A/V bedoel je waarschijnlijk de HDMI verbinding tussen de WD759 en de V25?

 

Na het herstart van de WD759 gaat het wel goed?

Is tijdens het opstarten de WD 759 eerder opgestart dan de V25, zodat de V25 op een andere instelling word5 opgestart?

 

Blijkbaar gaat er iets fout tussen de HDMI communictie, probeer eens te spelen met de instellingen van Bravia Sync. Probeer ook eens 1080i i.p.v. 1080p.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
marc0859
Ontdekker

Nogmaals bedankt voor het antwoord. Ik heb eens geprobeerd zoals je zei in je vorig antwoord met het ietsje later starten van de tv dan de V25 (A/V). Dan heb ik het probleem niet. Zal er dus moeten opletten om eerst de V25 te starten. 1080p zal ik laten staan, werkte met de vorige Sony tv, moet dus zeker met een nieuwer model....

Groeten en nogmaals bedankt.

Marc

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar is de WD759 te snel met het opstarten, zodat deze in de V25 de instellingen nog niet kan aanpassen omdat de V25 nog niet klaar is met opstarten.

 

Bedankt voor je feedback,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!