annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hulp gevraagd: Versterker krijgt geen audiosignaal van Sony UBP-X800 Blu-ray via Digital Coax

profile.country.NL.title
mindgarp
Ontdekker

Hulp gevraagd: Versterker krijgt geen audiosignaal van Sony UBP-X800 Blu-ray via Digital Coax

Ik heb mijn UBP-X800 Blu-ray via de DIGITAL OUT (COAXIAL) uitgang en een 'digitale' coax-kabel (AudioQuest Forest) aangesloten op mijn stereoversterker om CD's en SACD's te kunnen spelen. Mijn versterker geeft echter aan geen signaal te ontvangen.

 

Ondertussen heb ik tig keer de aansluitingen gecontroleerd en alle mogelijke instellingen geprobeerd op de UBP-X800, zonder succes. Mijn versterker doet alleen stereo, dus ik heb alle instellingen op PCM / Stereo / 2ch gezet. Maar geen geluid. Een andere kabel heb ik ook al geprobeerd.

 

Iemand nog een suggestie?

 

B.v.d. voor jullie hulp.

 

https://www.sony.nl/electronics/support/res/manuals/4687/46873102M.pdf

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
mindgarp
Ontdekker

@Instaphoto
Er is maar één model Uniti Atom.
COAX.
Audio-instellingen / Uitvoer van digitaal geluid = PCM.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb toch sterk het idee dat op de Uniti Atom de verkeerde ingang is gekozen, de digitale coax staat automatisch op "aan".

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mindgarp
Ontdekker

@pa3eia Uiteraard heb ik alle ingangen geprobeerd.

Volgens mij is het probleem juist dat de UBP-X800 niet overschakelt naar COAX. Er komt immers wel een audiosignaal via HDMI. En dit kan ik dus niet via de instellingen forceren?