annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-NT5 Ruis in 1 speaker

deschaker
Ontdekker

HT-NT5 Ruis in 1 speaker

Hi,

 

Ik heb twee maanden geleden de HT NT5 gekocht. Ik ben (was) er tot vandaag erg tevreden mee. 

 

Ik hoor nu opeens een ruis in 1 van de speakers (linker)

Deze ruis hoor je ook nog even wanneer je de input (KPN box, RP3, SatelietOntvanger, PS4) op pauze of uit zet. Dan ruist de speaker nog een seconde of 4 door. Het is niet hard maar wel genoeg om irritant te zijn.

Ik heb enkele zeer prijzige HDMI kabels gebruikt om te toetsen of het niet misschien aan kon liggen. Maar zonder resultaat. 

Zowel de bar als de tv hangen aan de muur.

 

Iemand ervaring hiermee? Ik heb de Soundbar 5 september 2016 gekocht.

 

Graag advies!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Terug naar de winkel, typisch een garantie gevalletje.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
deschaker
Ontdekker

de recente update heeft het probleem verholpen.... vage boel

deschaker
Ontdekker

Tsja,

 

helaas heeft de software update toch niet het probleem verholpen. 

 

Volgende actie betrof het onder garantie ter reparatie aanbieden. Ik heb de speaker opgestuurd en vervolgens kreeg ik het bericht dat het niet te repareren viel. Ik kreeg het aanschaf bedrag via Sony en BOL.com retour.

 

Helemaal blij zou je denken want je kunt gewoon opnieuw beginnen. Ik dus een nieuwe HT-NT5 aangeschaf.

 

Uit de doos gehaald en aangesloten en getest. Je raadt het al. Zelfde probleem. ruis in linker speaker. op precies hetzelfde punt als het eerste exemplaar (bij overgang van volume 9 naar 10. ongeacht het ingangsvolume)

 

Ik begin nu aan mijzelf te twijfelen. Heb ik het bij het eerste exemplaar gewoon in het begin niet gehoord? Is het mij gewoon niet eerder opgevallen? Zijn er andere die dit geluid horen maar normaal vinden?

 

Ik heb inmiddels het nieuwe exemplaar binnen 24 uur teruggestuurd. Ik heb nu een concurrend product (HEOS) besteld, maar met pijn in het hart.

 

Groetjes, een redelijke diehard sony fan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback, jammer van deze ervaring.

Dan maar voor een ander soundbar gaan.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!