annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-CT800 Spotify problemen

profile.country.NL.title
Bartkeeper82
Nieuw

HT-CT800 Spotify problemen

Sinds een paar dagen in bezit van de  HT-CT800 met 2x SRS-ZR5 als surround.  Dit bevalt uitstekend. Eigenlijk voldoet de soundbar aan alles behalve Spotify Connect.

 

Wanneer ik Spotify Connect afspeel vanuit de Music Center app opent hij netjes de applicatie Spotify en hij ziet mijn soundbar met eventueel de aangekoppeld speakers. 

Wanneer ik dan op play druk en het nummer begint te spelen valt de soundbar na ongeveer 30 seconden terug op HOME en stopt het spelen.

 

Na een reset nog steeds hetzelfde. Helaas ook met de iPad hetzelfde probleem.

Ik heb de laatste firmware, bekabeld en draadloos geprobeerd, cache reset en fabrieksintellingen maar helaas. Het probleem blijft.

Wat doe ik verkeerd? De overige functies zoals Google Cast werken feilloos 

 

Ik lees dat de HT-CT790 en ST9 veelal hetzelfde probleem hebben maar de oplossing lees ik nooit

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Ook hier (NT3) zoals vele problemen met Spotify, helaas nog steeds geen oplossing.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bartkeeper82
Nieuw

Welke problemen ervaar jij allemaal? Alleen Spotify connect of zijn er nog meer problemen?

Ik vind schandalig als ik nu Google hoelang deze problemen al lopen met diverse Sony producten met gelijknamige issues. Luistert Sony wel? Of verwijzen ze direct door om toestel te laten wisselen? Dat is geen oplossing maar een work Around.  Kreeg van de week terug u moet naar de laatste firmware gaan maar had al 2x verteld dat ik die al had ...

Toen kreeg ik weer terug om te resetten, ach gelukkig heb ik dat ook al 4x gedaan ...

 

Diep ongelukkig wordt ik hiervan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb enkele keren uitgeprobeerd, maar ben niet verder gekomen dat er een verbinding wordt opgebouwd via het bedraad thuisnetwerk.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!