annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-A7000 Centerspeaker volume niet regelbaar

profile.country.NL.title
DjowieTromp
Ontdekker

HT-A7000 Centerspeaker volume niet regelbaar

Ik gebruik mijn XR-55A95K als centerspeaker voor mijn HT-A7000 met de bijgeleverde kabel. Sinds 2 weken valt het mij op dat het volume van de TV heel erg hard is. En dat wanneer ik het volume van de A7000 zachter zet de centerspeaker even luid blijft. Heeft er iemand een idee of hier een oplossing voor is? Ik heb de kabel tussen de TV en de A7000 al verwijderd... 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @DjowieTromp ,


Ik heb het intern nagevraagd en kom zo snel mogelijk hierop terug.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @DjowieTromp ,

 

Ik zou in eerste instantie eens een soft reset proberen. Dit kun je doen door de powertoets van de remote ingedrukt te houden tot je scherm ziet met optie “Opnieuw opstarten”. Dan wordt besturingssysteem opnieuw opgestart en vindt er ook weer nieuwe communicatie met de soundbar plaats. Wellicht is daarmee het probleem verholpen.

 

Ik hoop dat dit gaat helpen.

 

Fijne dag!

profile.country.NL.title
DjowieTromp
Ontdekker

Helaas, dit is niet de oplossing. Ik heb het twee keer geprobeerd. 1 maal opstarten met de kabel eruit, dan de kabel erin, geen verschil. 1x opstarten met de kabel erin en het resultaat blijft hetzelfde. De centerspeaker blijft geluid geven met de A7000 op volumestand 0. De A7000 moet op volumestand 20 wil de centerspeaker in verhouding zijn.