annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDV-N7200W

profile.country.NL.title
Loeiend
Ontdekker

BDV-N7200W

Na 5 jaar ergernis, door slecht geluid en loeiende bijgeluiden is de geluidsinstallatie er toch mee gestopt. Hij geeft nog wel het geluid van de tv door in matige kwaliteit maar gaat niet meer naar de verschillende geluidsinstellingen, gaat niet meer naar menu en de lade van de DVD gaat niet meer open. Sony heeft geen enkele service gegeven. 

Voor mij is de volgende geluidsinstallatie of TV geen Sony meer. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Loeiend  schreef:

Voor mij is de volgende geluidsinstallatie of TV geen Sony meer. 


Andere merken hebben na vele jaren gebruiken waarschijnlijk ook probleempjes met een goede werking.

 

Ooit een fabrieksreset uitgevoerd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Loeiend
Ontdekker

Dat loeigeluid was er bij de instelling miziekarena al vanaf het begin. Ik heb alle instellingen geprobeerd, reset diverse keren uitgevoerd en het apparaat 2 keer voor controle naar Spijkernisse gebracht en weer opgehaald zonder resultaat.

Nu doen diverse functies het niet meer. Menu is niet bereikbaar en hoe kan ik een dvd afspelen als de schuif niet opengaat?

profile.country.NL.title
proostopa
Ontdekker

Beste mensen, Sony is prima, ik heb de 5200 gehad, die door mijn eigen schuld defect is gegaan, 6 maanden na de garantie, door het niet schoonmaken (stofvrij) van de ventilatie vensters, onder en achteraan! 

Hierna heb ik naar alle tevredenheid toch weer Sony apparaten gekocht.