annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP S570

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
R.Keijzer
Bezoeker

BDP S570

BDP S570 Het netwerk signaalsterkte varieert van 0% tot 75%. Dit terwijl mijn laptop wel continue verbonden is met het draadloze netwerk.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr R.Keijzer,

Welkom bij op het Sony Forum.

Wat betreft instabiliteit van de signaalsterkte van uw recorder.

Er kunnen verschillen zijn tussen de ontvangst van uw laptop en de recorder.

De plaatsings omstandigheden van uw laptop t.o.v. de recorder is mij niet bekend.

Bij draadloze verbindingen is e.e.a. afhankelijk van van de omgeving, zoals het materiaal van de muren, de

ontvangstomstandigheden voor radiogolven en de obstakels tussen de speler en de draadloos-LAN-router. Hierdoor kan de communicatieafstand korter worden. Plaats de speler en draadloos-LAN-router dichter bij elkaar.

Ook apparaten die gebruik maken van de 2,4 GHz frequentieband, zoals een magnetron, Bluetooth-apparaat of  digitaal draadloos apparaat, kan de communicatie onderbreken.

Plaats de speler uit de buurt van dergelijke apparaten, of schakel dergelijke apparaten uit.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr R.Keijzer,

Welkom bij op het Sony Forum.

Wat betreft instabiliteit van de signaalsterkte van uw recorder.

Er kunnen verschillen zijn tussen de ontvangst van uw laptop en de recorder.

De plaatsings omstandigheden van uw laptop t.o.v. de recorder is mij niet bekend.

Bij draadloze verbindingen is e.e.a. afhankelijk van van de omgeving, zoals het materiaal van de muren, de

ontvangstomstandigheden voor radiogolven en de obstakels tussen de speler en de draadloos-LAN-router. Hierdoor kan de communicatieafstand korter worden. Plaats de speler en draadloos-LAN-router dichter bij elkaar.

Ook apparaten die gebruik maken van de 2,4 GHz frequentieband, zoals een magnetron, Bluetooth-apparaat of  digitaal draadloos apparaat, kan de communicatie onderbreken.

Plaats de speler uit de buurt van dergelijke apparaten, of schakel dergelijke apparaten uit.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker