annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Backup maken HDD-DVD op de RDR HX780

profile.country.NL.title
PArcher28
Nieuw

Backup maken HDD-DVD op de RDR HX780

Het maken van een backup HDD-->DVD op een RDR-HX780

Weet iemand een oplossing voor de volgende twee 'problemen'?

Vraag 1. Diverse keren krijg ik de melding: 'kan dubben niet voltooien'. De blanco DVD kan ik dan weggooien. Een tweede en derde poging mislukken eveneens. Wat moet ik doen om van die videofilm, die zeker niet te groot is, toch een backup te kunnen maken?

Vraag 2. Wat moet ik doen als ik een videobestand heb dat wèl te groot is en dat ook als zodanig wordt aangegeven?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De kopieer instructie's op pagina 86 van de gebruiksaanwijzing op de ondersteunings pagina van de HX780 gevolgd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
PArcher28
Nieuw

Ik gebruik Philips DVD+R High Speed DVD's (4.7GB, 120min, 1-16x) en heb volgens pagina 87 en ook volgens de handleiding pag 88 (met kopieerlijst) geprobeerd om video's van de HDD te backuppen. Dat is in wel 30 gevallen prima gelukt. Maar bij één belangrijke video, die beslist niet te groot is, krijg ik iedere keer (wel 5x), nadat eerst de melding kwam dat de inhoud op de DVD wordt weggeschreven, de tekst: kan dubben niet voltooien. de DVD kan ik vervolgens weggooien want die is niet meer te gebruiken. In de hele handleiding, ook niet bij problemen oplossen op pag 141, wordt deze foutmelding uitgelegd en een mogelijke oplossing aan de hand gedaan.  

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Misschien zit ik er helemaal naast, maar kan dit te maken hebben met een kopieerbeveiliging? Misschien een beveiligde film die je van TV hebt opgenomen?

profile.country.NL.title
PArcher28
Nieuw

Nee. Het betreft een eigen opname van een unieke vakantie in Indonesië.