annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Audio Return Channel

profile.country.NL.title
AndreHHofman
Ontdekker

Audio Return Channel

Mijn Sony Tv en Receiver zijn geschikt voor A.R.C. en zijn juist gekoppeld via een daarvoor geschikte HDMI kabel.

Welk inputkanaal moet ik nu kiezen op de Receiver om het geluid van mijn Tv te kunnen weergeven over mijn Speakers?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Andre,

Welkom op het forum.

Hopelijk kan iemand op het forum je adviseren over je vraag met betrekking tot je receiver en de televisie.

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Beste Andre, heb je dit ook in het HDMI- menu van je tv aangepast? Een optische kabel zou ook uitkomst kunnen bieden, Je reciever op de functie tv zetten? Succes, groeten Molenpad 11.

profile.country.NL.title
AndreHHofman
Ontdekker

Ik heb alles geprobeerd t.b.v. die A.R.C. verbinding. De instellingen en een 100% geschikte kwaliteits HDMI kabel zijn goed, maar géén geluidssignaal!

Ik heb het dus maar opgegeven en weer een optische verbinding tot stand gebracht tussen de TV en Receiver, en een digi. coax tussen de Ziggo Decoder en Receiver.

Het is wel opmerkelijk dat er van Sony geen enkele reactie hierop komt. Je mag toch verwachten dat deze rubriek ook door hen gelezen wordt...!?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je moet via het SYN menu de speakers selecteren van je receiver. Mits voor beide systemen de ARC poort is verbonden. 
Kan overigens ook aan je kabel liggen. Ik had een slechte kabel toen ik het probeerde voor het eerst...