annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

youtube

OPGELOST
profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

youtube

Op 2 tv's, beiden KDL32 - WE610BAEP, stopt na enkele seconden het afspelen van filmpje op youtube.

Wat kan de oorzaak zijn?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Stekker uit de tv en na enkele uren terug erin.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Als eerste de vraag:

welke thuisnetwerk verbinding wordt er gebruikt op de beide WE610's?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Bekabeld vanaf Ziggo modem. Het is weken goede gegaan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Oei, had ik eerlijk gezegd aan draadloos gedacht.

 

Zie in de updates staat dat met de laatste 2 updates de problemen met YouTube zijn aangepakt.

 

Dus nu de volgende vraag:

Is de WE610 up-to-date?

Link

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Ik neem aan van wel. Als ik naar updates zoek krijg ik de mededeling dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Gezien je het kan herproduceren op beide toestellen, kan het aan je netwerk liggen. 

Maar omdat het bekabeld is, kan ik me niks anders bedenken dan dat het misschien aan IPV6 ligt. 
Kijk eens of dat zo is en probeer IPV4 eens? 

 

Anders contact opnemen met de klantenservice. Je kunt het herproduceren met twee toestellen. Lijkt me sterk dat dit aan het toestel ligt, maar je weet maar nooit. 

profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Bedankt voor je reacties. Als 75 jarige leek is mij niet duidelijk wat je bedoelt met IPV6 en IPV4 en wat ik daarmee moet doen. Wil je mij dit uitleggen a.u.b.?

profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Inmiddels heb ik gezien dat het netwerk op IPV4 staat en dat dit wordt aanbevolen.

 

Ik krijg steeds een scherm met:

 

"Fout bij afspelen. Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Meld deze ID om ons te helpen het probleem op te lossen" met daarna het ID nummer.

 

Waar moet ik dit nummer doorgeven?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ha, ja dat is geen probleem. 

 

Er is een netwerkinstelling die zorgt dat jouw TV een adres krijgt. Daar mee kan deze gevonden worden in je netwerk en verbinding maken met het internet. 

 

Kan zijn dat jouw router de nieuwe protocol gebruikt, namelijk IPV6. Deze is sinds een paar jaar de nieuwe standaard geworden omdat de oude adressen opraakte. Het is geen noodzaak natuurlijk. 
Dit kan een conflict opleveren als de instelling op de TV anders is, of er simpelweg niet goed mee om kan gaan. 

Je kunt beiden instellen afzonderlijk via de Router zelf en bij de TV settings. 

 

Wat ook kan, is proberen de TV via WiFi te verbinden. De bekabelde verbinding zou moeten werken natuurlijk, maar kan zeker geen kwaad om toch even WiFi te proberen. 

profile.country.NL.title
leek42
Ontdekker

Ik houd hetzelfde probleem met IPV4 en IPV6. Eén tv heb ik draadloos verbonden met mijn netwerk maar ook dan blijft het probleem, ook met IPV4 en IPV6.