annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wi-fi dongle

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Gerard-uit-Horn
Bezoeker

wi-fi dongle

Mijn internet verbinding met de wifi dongle is zeer traag wat kan ik hier aan doen.

De TV een KDL40EX720 heeft wel verbinding maar het downloaden van10sec duurt meer dan 2 min wie weet er

raad mee . GR.Gerard

Message was edited by: Gerard-uit-Horn

Message was edited by: Gerard-uit-Horn

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoi Rene,

Zoals je waarschijnlijk al hier of daar heb gelezen, zet de beveiliging een tijdelijk uit van je draadloze router.

Waarschijnlijk lukt het dan wel om verbinding te maken, desnoods gebruik later MAC-adres beveiliging voor je draadloze netwerk.

Is de firmware van het toestel up-to-date?

zie ook:

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=1106#hl=nl&sclient=psy-ab&q=sony%2B1106&oq=sony%2B1106&aq=f&aqi...

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

ja er is wel wat aan te doen, gebruik de zoek functie van het forum maar eens.

suc6

Mickeyvdb
Bezoeker

Hoe is de sterkte van het signaal dat je ontvangt. Op de TV kan je dat controleren. Probeer anders eens of je met een vaste verbinding wel een goede snelheid haalt. Of zoals al eerder door pa3eia in een ander topic is gemeld, door gebruik te maken van de bijgeleverde kabel en daarmee proberen en betere positie van de dongle te vinden. Zelf maak ik ook gebruik van een wifi dongle op de 40EX720 en heb een prima snelheid. De signaal sterkte is daarbij 3 uit 5 strepen volgens de TV.

Gerard-uit-Horn
Bezoeker

Bedankt voor je andwoord ,de kabel is geen verbetering en de signaal sterkte is 5 strepen,met de vaste verbinding werkt alles prima.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat je ook nog kan proberen zoals al in het forum wordt voorgesteld, probeer eens zonder wifi beveiliging tijdelijk.

Als dit dan wel goed gaat zou je de wifi beveiliging op MAC-adres  kunnen beveiligen.

suc6

Mickeyvdb
Bezoeker

Mogelijk zou je ook nog eens de TV de draadloze instellingen kunnen laten zoeken. Dit kan je als volgt doen HOME > INSTELLINGEN > NETWERK > NETWERKINSTELLINGEN > DRAADLOZE INSTELLINGEN > SCANNEN. Misschien als je je opnieuw aanmeldt op je eigen netwerk dat het beter werkt.

Hansnieuwvennep
Bezoeker

Hoi Gerard, ik had zo'n beetje hetzelfde probem met de 46KDL...

Ik heb als provider Online en die heeft mij een nieuw modem gelevered.

Vandaag geinstalleerd, nog even gebeld met Online voor wat fine-tuning inzake Wi-Fi instellingen etc. en werkt nu als een trein!

Probeer een sneller/beter modem van de provider te krijgen.

Groet...

loodje4
Bezoeker

Hallo hans

Mag ik weten wat je hebt gedaan om de dongel te vinden door de modem van online.

Hij zegt dat hij een draadloze usb vind maar voor de rest geen signaal.

Kun je me vertellen wat die finetuning inhoudt

Gr willem

profile.country.nl_BE.title
reneschellens
Bezoeker

Beste,

ik heb vandaag mijn gratis LAN adapor UWA BR100 ontvangen, deze wordt herkend door het TV toestel

mijn draadloze verbinding wordt eveneens vermeld, maar de verbinding mislukt.

kreeg 1 x foutmelding 1106

weet iemand meer hierover.

Moet ik mss ergens iets veranderen aan de decoder (Bbox2 Belgacom)

dank voor reactie

mvg

René

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoi Rene,

Zoals je waarschijnlijk al hier of daar heb gelezen, zet de beveiliging een tijdelijk uit van je draadloze router.

Waarschijnlijk lukt het dan wel om verbinding te maken, desnoods gebruik later MAC-adres beveiliging voor je draadloze netwerk.

Is de firmware van het toestel up-to-date?

zie ook:

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=1106#hl=nl&sclient=psy-ab&q=sony%2B1106&oq=sony%2B1106&aq=f&aqi...

suc6