annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom kan ik het gong-geluid dat steeds wanneer ik mijn KDL32EX600 TV aanzet, niet uitzetten?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
JanieWitteman
Bezoeker

Waarom kan ik het gong-geluid dat steeds wanneer ik mijn KDL32EX600 TV aanzet, niet uitzetten?

Ik probeer al een tijdje de oplossing te vinden voor het uitzetten van de zeer hinderlijke gong bij het aanzetten van de TV. Andere modellen schijnen een mogelijkheid te hebben om het uit te zetten. Ik heb de firmware al vernieuwd, maar ik kan die mogelijkheid nergens vinden.

Als iemand van de productontwikkeling van Sony dit leest: doe eens een onderzoek bij de klanten wat ze van deze, in mijn ogen, zinloze optie vinden!

Verder ben ik dik tevreden over het toestel.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
JanieWitteman
Bezoeker

Bedankt voor het antwoord, maar die instelling is er niet. Ik heb de firmware geupdated en ook daarna was die instelling niet mogelijk.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Is in het menu van de geluidsinstellingen de optie "Toetstoon' te vinden? Als je die uitschakelt is het opstartgeluid ook weg.

profile.country.nl_NL.title
JanieWitteman
Bezoeker

Bedankt voor het antwoord, maar die instelling is er niet. Ik heb de firmware geupdated en ook daarna was die instelling niet mogelijk.