annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar is het "begin geluid" gebleven na de firm update van de Sony 40EX720 tv

profile.country.nl_NL.title
mariandl56
Bezoeker

Waar is het "begin geluid" gebleven na de firm update van de Sony 40EX720 tv

Hallol,

Sinds de laatste update van mijn Bravia 40ex720 tv mis ik het " begin geluid" meer van mijn tv .

Dat toontje als je hem aanzet, Het verdere geluid is prima.

Ook als ik ga zoeken bij de instellingen om het begin geluid aan/uit  te zetten,.

Het begin geluid staat trouwens altijd op "aan" in mijn instellingen.

Ik heb een kleinere Sony Bravia internet  tv voor de slaapkamer maar die heeft dat begin geluid nog wel!

Daar heb ik nog geen software  update voor gedaan handmatig.

Heeft Sony dat verwijderd tijdens de  firm update?

Wie kan mij helpen?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Op eerdere generaties tv's/firmware was het zo dat het begingeluidje mee aan/uit ging met de instelling 'Toetstoon Aan/Uit'. Probeer op je eerste TV die instelling eens, en kijk of dat wel werkt, en of je toevallig daarmee ook het begingeluidje weer terug krijgt? Misschien heb je een foutje in de nieuwe firmware ontdekt.

profile.country.nl_NL.title
mariandl56
Bezoeker

Ik heb het geprobeerd met je voorstellen maar helaas dit is niet de oplossing. Het begin geluid"" blijft weg.

Ik heb de toetstoon aan/uitgezet handmatig, rechts achter/zijkant op de tv zelf, en aangezet handmatig maar het euvel blijft.

Weer uitgezet en aangezet met de afstandsbediening maar geen verschil.

Ook een beetje gespeeld met de opties met " begin geluid" in het geluid menu maar er veranderde niks,

Hoe wordt dit dan weer recht gezet door Sony als dit een foutje in de firmware is?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een reset uitvoeren (fabrieksinstellingen) en het toestel opnieuw instellen?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
roben008
Lid

In het verleden vroeg men zich af waarom er geen update kwam waarmee het 'irritante' begingeluidje, de zgn splash, uitgeschakeld kon worden. Die mogelijkheid is er een jaar geleden gekomen....

Grappig hoe dingen kunnen lopen :slight_smile:

profile.country.nl_NL.title
mariandl56
Bezoeker

Een reset is uitgevoerd en ik heb alles  terug gezet naar de fabrieks instellingen

Maar helaas daar wordt het niet mee opgelost. Nog steeds geen "begin geluid"!

Wie heeft nog meer deze ervaring?