annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

verbeterde functies vraag

djohnlord
Lid

verbeterde functies vraag

aangezien deze functie alleen zwart beeld geeft,en ik contact heb gehad met sony support

lees:

Bedankt voor uw reactie.

De verbeterde functies werken, zoals mijn collega vermelde, via het Sony Entertainment Network. Hier is momenteel een storing bij aanwezig. Zie onderstaande pagina wat bedoeld wordt met Sony Entertainment Network.
http://www.sony.nl/hub/sony-entertainment-network

 

nu mijn vraag,wat is sony entertainment network op mijn bravia kdl50w805c en hoe krijg ik verbeterde functies wel actief

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoeveel keer ga je deze vraag nog stellen?

 

Als deze actief wordt na een update wordt dit vanzelf wel gemeld in het topic "Ondersteunig AndroidTV".

Blijkbaar heb je hoge verwachtingen van deze applicatie, ben bang dat het tegen valt.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

lijk me logisch als het niet werkt,en er wel naar verwezen word door sony support,

neem aan dat je zelf ook graag iets koopt wat werkt

 

en als mensen iets kopen wat niet werkt ze daarom vragen

 

en als sony dan zegt het werkt nog niet weten mensen genoeg,en dat doen ze niet

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wellicht verwarrend, maar er zit geen Sony Entertainment Network op de Android TV's uit 2015. 

Niet op dezelfde wijze als 2014. Toen heette de Smart Interface zo namelijk. Daar kon je verschillende apps krijgen die speciaal voor dat platform ontwikkeld zijn. 

 

Deze zijn in zekere mate nog steeds te krijgen onder de applicatie Sony Select. Dat is een felgroene app op je homescherm en zit standaard voorgeinstalleerd. 

 

Wat verwacht je precies van SEN? Want je wilt het echt heel graag en ik snap niet waarom...