annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

uitzending gemist werkt niet meer (KDL-32W705B)

F_Verhoef
Nieuw

uitzending gemist werkt niet meer (KDL-32W705B)

Hoi,

Sinds enkele dagen ben ik erachter gekomen dat bij mij de uitzending gemist (NPO via de rode toets) mogelijkheid niet meer werkt op mijn TV (KDL 32W705B). Ik kan via de rode toets op NED 123 bij het NPO gedeelte komen, maar verder word er niks meer geladen. Ik heb deze mogelijkheid sinds ten tijde van het WK niet meer gebruikt, maar toen deed ie het wel.

Het ligt volgens mij niet aan de wifi, aangezien youtube, netflix, landscape 1080..etc gewoon beeld geeft, maar er zijn wel een tweetal software updates geweest sinds die tijd.

Iemand een idee? 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Bedoel je de Hbb-mode van de de W705b???

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
F_Verhoef
Nieuw

Klopt,

Net even opgezocht wat dit inhield. Schijnbaar is dit meer een NPO probleem en kan Sony hier niets aan doen. jammer, het is/was een mooie implementatie.

alsnog bedankt voor de reactie.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds kort is het Hbb-TV signaal ook weer aanwezig in het digitale TV signaal van UPC.

Ook hier met de W905a heb ik problemen met het Hbb-TV signaal.

Het lijkt erop dat de begin/start pagina niet geheel wordt ingeladen.

Eerst maar eens even aankijken, het is tenslotte een nieuwe functie voor ondergetekende.

73's

MaggyR
Lid

Nou, wij hebben ook de 32w705b en ook geen uitzending gemist meer onder de rode knop, terwijl we daar tot de laatste update regelmatig gebruik van maakten. Als het probleem bij NPO had gezeten, had Google het probleem ook wel bij andere merken/types gevonden. Maar niks van dat al.

Ergo conclusio: het probleem zit in de firmware update van de 32W705B. Sony, kent u het Engelse gezegde: "If it aint broken, don't fix it" ? AUB de firmware update terugdraaien of deze zeer storende fout eruit halen.

Overigens is Uitzending Gemist ook te krijgen via Home>WWW app>npo.nl in adresbar typen>Uitzending Gemist aanklikken. Deze site is duidelijk niet geoptimaliseerd om met de Bravia afstandsbediening te bedienen, dus is het erg gemodder, zeker als je full screen wilt kijken. Daar staat tegenover dat op deze wijze meer afleveringen van meer programma's te vinden zijn dan met Hbb. Het NOS journaal heeft gelukkig een eigen goed werkende app.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De NPO heeft het hbb-TV signaal NPO1,2 en3 aangepast, nu is het hbb-TV signaal ook weer beschikbaar voor de Sony toestellen.

73's

MaggyR
Lid

Bedankt voor de reactie. Inderdaad zie ik vandaag onder de rode knop weer werkende functies "Nu", "gemist", "gids" en "nieuws". Zonder uw bericht had ik het waarschijnlijk weken niet meer uitgeprobeerd. De huidige vormgeving van "gemist" viel me op het eerste gezicht erg tegen. Toch bleek deze zelfs veel intuitiever bedienbaar dan wat ik gewend was. Bedankt pa3eia, bedankt NPO of Sony of wie ook voor deze wijziging verantwoordelijk is.

Overigens verdient Sony nog een pluim en alle Bravia TV klanten een tip: de meest recente versie van de TV Sideview app (gids, touchpad afstandsbediening, opname-planning etc.) is voor het grootste deel zeer stabiel.

MaggyR
Lid

Helaas te vroeg gejuicht, als je in uitzending gemist vooruit of terug wilt spoelen, kan dat alleen in stapjes van 30 seconde. En mijn lovende kritiek over TV Sideview slik ik deels ook weer in. Sinds kort weigert de opnamemogelijkheid van TV Sideview mijn wensen aan de TV door te geven. Zie mijn nieuwe draad, die ik zo ga intypen.