Deel jouw ervaring!
Hoi iedereen,
Onze excuses voor de recente storingen aan de netwerk diensten en we zijn hard aan het werk om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. We willen jullie dan ook bedanken dat jullie de problemen die jullie ondervonden aan ons hebben laten weten, waaronder:
App icoontjes die langzaam laden.
App icoontjes die niet verschijnen.
Alhoewel voor de meeste gebruikers deze problemen inmiddels zijn opgelost, is ons technische team hard aan het werk, zodat we deze problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen voor de rest van de gebruikers. Als je nog steeds problemen hebt met je netwerk diensten, neem dan contact op met Sony Support of, zoals altijd, kunnen jullie het ons laten weten op de community, zodat we onze best kunnen blijven doen voor jullie.
Nogmaals bedankt voor jullie medewerking en onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Amal_S
Opgelost! Ga naar oplossing.
De problemen met SEN zijn bij mij op mijn 805A al enkele dagen verdwenen. Dank u voor de inspanning, hopelijk blijft het zo!