Dit verschijnsel treedt soms op na beëindiging van een Skype™ gesprek vanuit de TV met een mobiele telefoon waarop ook Skype™ geïnstalleerd is. Skype™ onderzoekt dit verschijnsel momenteel en hoopt snel met een oplossing te komen. Elke aanpassing in de Skype™ applicatie van de TV zal automatisch worden uitgevoerd. Wanneer gewenst, bezoek Skype™ Customer Support via https://support.skype.com voor nadere informatie.
Het symptoom is gerapporteerd bij gebruik van de Skype™ applicatie op de TV bij een verbinding met de volgende mobiele telefoons:
Groot Brittannië, Italië, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Ierland
- 3 mobiele telefoons met Skype™ applicatie vooraf geïnstalleerd.
- 3 mobiele telefoons met Skype™ applicatie gedownload van applicatie winkel.
Bij gesprekken naar reguliere vaste telefoon aansluitingen en andere mobiele telefoons bij gebruik van de Skype™ applicatie op de tv, is dit symptoom niet bekend.
Message was edited by: pa3eia
los gepind