Deel jouw ervaring!
Mijn KDL50W807C is binnen 3 jaar kapot.
Volgens reparateur is de moederbord kapot. Kosten eur 332.00
Zie dit euvel vaker op forums. Heb gekozen voor een Sony vanwege de degelijkheid.
Ik denk dat ik nog garantie recht heb.
Iemand hier ervaring mee.
Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.
Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.
Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
73's
Mijn KD-43X8305C Bravia hield er binnen 3 jaar ineens mee op na een update. TV ging zichzelf uit- en inschakelen binnen een paar seconden. Google en Sony servicepagina hebben dit probleem blijkbaar al vaker opgemerkt. Sony heeft het op hun servicepagina als een van de standaard voorkomende problemen staan, met zelfs een instructie voor harde reset. Bij mij echter zonder resultaat. Via over en weer contact met Sony en Mediamarkt, een reparatiebedrijf en toch weer Sony (terwijl mijn toestel nog altijd thuis aan de muur hangt...) de mededeling: “na onderzoek blijkt dat reparatie niet mogelijk/ verantwoord is. Benodigde onderdelen helaas niet meer leverbaar. Helaas is herstel van uw toestel niet mogelijk.”
”Graag vernemen wij of u een eventuele credit/ restwaarde indien van toepassing van het product in gang wil laten zetten”.
Kan dit zo maar?