annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TV gids werkt niet

profile.country.NL.title
Olaf123
Nieuw

TV gids werkt niet

Hallo,

ik heb afgelopen week een Sony Bravia tv gekocht (KD-55XD9305) (software versie: PKG4.925.0140EUB) 
Tv kijken zelf werkt goed, ik kan alle zenders bekijken, maar ik kan de tv gids niet zien.

Als ik op 'guide' druk op de afstandsbediening dan komt er een error met: Niet beschikbaar wanneer geen digitale services werden opgeslagen.

 

Als ik bij zender informatie naar digitaal set-up ga kan ik geen services vinden/toevoegen. Er worden er geen gevonden namelijk.

Iemand enig idee hoe ik de gids werkend krijg? Lijkt me dat het niet heel lastig moet zijn..

Provider is TriNed en ik woon in Heesch.

 

Alvast bedankt, Olaf

 

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo olaf123.

Hoe is je tv aangesloten,  rechtstreeks op het AOP ( Abonnee Overname Punt ), is de kontakt doos die je huis binnenkomt is die misschien verouderd of misschien niet retoer geschikt of via een mediabox. Ik zou ook even kontakt met je provider zoeken. 

profile.country.NL.title
Olaf123
Nieuw

Ons huis is ongeveer 3 maanden geleden gebouwd, dus verouderd lijkt me niet het probleem.

Wij kijken tv via een kastje van trined, hier maken wij geen gebruik van coax, alleen van een internet kabel, naar het kastje van trined en dan via HDMI naar de tv.

 

Bedankt voor uw antwoord, ik zal TriNed nog even bellen!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Guide" funcioneerd alleen als de DVB C/S mode actief is, dus niet als er via de HDMI ingang wordt gekeken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!