annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Televisie reageert niet meer op afstandsbediening of paneel achter op tv

Darkayer
Ontdekker

Televisie reageert niet meer op afstandsbediening of paneel achter op tv

Vandaag is de stroom van de televisie KD49X8005 af geweest en sindsdien reageert de televisie na het aanzetten niet meer op de afstandsbediening of op de knopjes achter op de tv (Klein paneeltje met een aantal knopjes). Hij staat standaard ingeschakeld op HDMI 1 en wanneer ik mijn KPN box inschakel krijg ik wel beeld.

 

Wat te doen wat te doen?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

 

De stekker eruit trekken en 10 sec wachten en de stekker er weer in doen.

 

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Darkayer
Ontdekker

Dit heb ik uiteraard al meerdere malen geprobeerd blijft het zelfde resultaat geven. Normaal gesproken gaat de LED aan de voorzijde oplichten wanneer ik een knop op de afstandsbediening indruk maar dit gebeurd ook niet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Functioneerd de afstandbediening dan wel, dit kun je controleren door deze voor een camera te houden en een toets in te drukken.

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Darkayer
Ontdekker

Ongeacht of de afstandsbediening wel of niet functioneerd zouden de toetsen achter op de tv het nog gewoon moeten doen lijkt me? Daar zit ook een aan en uit en een source knop plus volume en channel als ik het goed heb. Afstandsbediening deed het overigens voor de stroom er af ging nog gewoon.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat je ook nog kah proberen is het volgende:

D3 X8005... zien aan te krijgen, als dit lukt de aan/uit knop aan de achterkant ingedrukt houden totdat de X8005... uitgaat en opnieuw opstart.

Anders weet ik het eerlijk gezegd ook niet meer.

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!