annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL-32EX721 - Toetsenbord aansluiten?

profile.country.nl_NL.title
JJMononoetoe
Bezoeker

Sony KDL-32EX721 - Toetsenbord aansluiten?

Hallo.

Ik heb een tijdje geleden een Sony KDL-32EX721 aangeschaft. Ik vind het een mooie televisie welke op zich best veel functies heeft. Echter, het enige wat echt een enorm minpunt is is de belabberde bediening wanneer je te maken hebt met de internetfuncties. Het typen met de afstandsbediening is traag en werkt niet intuïtief. Vandaar dat ik dus op zoek ben gegaan naar andere mogelijkheden.

Ik had eerder deze week een draadloos toetsenbord van Logitech aangeschaft, de Logitech K400. Deze leek mij wel aardig, maar het was maar de vraag of de televisie het toetsenbord zou ondersteunen. Helaas, zo gauw ik de receiver van het toetsenbord in een van de USB poorten steek krijg ik direct de melding dat dit apparaat niet wordt ondersteund. Ik breng dit toetsenbord dan ook terug, helaas.

Zijn er überhaupt toetsenborden aan te sluiten op dit televisietoestel? Verkoopt Sony eigen toetsenborden die wel compatible zijn? Ik heb hier en daar wat gelezen over software die te installeren is waardoor via Wi-Fi de televisie aan te sturen zou moeten zijn (wat overigens bijzonder omslachtig is vanuit een technisch opzicht, maar goed), maar deze software kan ik niet vinden.

Alvast bedankt.

0 ANTWOORDEN 0