annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-XE437004 problemen met PC

robin1965
Ontdekker

Sony KD-XE437004 problemen met PC

Hallo forumleden,

Ik heb eergisteren deze TV gekocht. Ik heb problemen met het kijken naar films die op mijn PC staan. Via wifi heb ik de TV verbonden.

Ik zie mijn PC op de TV bij 'Aparaatkeuze' staan en kan ook bladeren in de mappen. Ik zie mijn films staan. Zodra ik een film aanklik loopt mijn TV vast. Enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast dank voor het meedenken.

Gr. Robin

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Hendrika_B
Moderator

Hoi Robin,

 

Welkom in de Community en proficiat met je nieuwe televisie!

In de gebruiksaanwijzing vind je op pagina NL21 meer informatie: http://bit.ly/2BnhaSr.

 

 

Groeten,

Hendrika

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat doet het toestel met dezelfde film op USB-stick?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @robin1965

 

De ingebouwde mediaspeler van de TV kan niet alle mediabestanden afspelen. Niet alle codecs worden ondersteund. Als je MKV pakt, zitten daar willekeurige codecs in en weet je nooit van tevoren of het werkt. 

Je kunt een media server installeren zoals de PS3 MediaServer om je bestanden te transcoderen. Vervolgens leest de TV deze media server af in een format wat het wél begrijpt. 

 

Om heel eerlijk te zijn is het op alle vlakken beter om een sterk mediaspelertje te halen echter. Scheelt je heel wat moeite. 

robin1965a
Ontdekker

Goeiemorgen,

Ik heb nog steeds een mediaspeler (KODI) maar die wilde ik nou juist niet meer gebruiken omdat ik zo min mogelijk afstandsbedieningen wil. We hebben sinds kort glasvezel en dus ook al een tv-decoder. Die heb ik er ook tussen gelaten vanwege alle extra's (dus niet gekozen voor een CI module).

robin1965a
Ontdekker

Dank voor het antwoord maar zover was ik ook al. Daar heb ik uiteraard als eerste naar gekeken. Dat staat allemaal goed ingesteld.

robin1965a
Ontdekker

Dat moet ik nog even testen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Rechtsboven de datum en de tijd staan 2 tandwielen, door hier op te klikken is het mogelijk om de post aan te passen of uit te breiden i.p.v. 3 posten achter elkaar binnen de minuut te posten in hetzelfde topic.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!