annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-32U4000 digitenne kanalen reset na standby

profile.country.nl_NL.title
make.jef
Bezoeker

Sony Bravia KDL-32U4000 digitenne kanalen reset na standby

Hi allemaal,

Onze Sony Bravia KDL-32U4000 kan voorzien worden van digitenne, dus heb ik een CAM module gekocht. Kaartje van KPN erin, antenne aangesloten, zenders zoeken, perfect!

Totdat... de TV op standby gaat, dan zijn alle zenders weg! Of de stroom eraf, dan zijn ook alle zenders weg.

Resets gedaan via de software en via de afstandsbediening om terug te zetten naar fabrieksinstellingen, geen verschil helaas. Heeft iemand hier nog een gouden tip?

Digitenne TV kijken werkt als een speer en relatief storingsvrij, maar als ik bij iedere standby de zenders opnieuw moet opzoeken, da's wel vermoeiend....

Groet,

make.jef

Message was edited by: make.jef

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke informatie verwijderd

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Hallo make.jef,

 

Ik ondervind dit probleem nadat de Sony KDL-55W805C terug is van een reparatie en het moederbord is vervangen i.v.m. een tuner probleem nu ook .

Is er nog iets bij U uitgekomen betreffende oplossing ? Als workaround haal ik de CAM module met digitenne insteekkaart er even uit en steek hem weer in het CAM slot... En de zenders verschijnen weer . Scheelt weer een zenderinstallatie actie....Het lijkt of de digitenne code niet of te snel uitgelezen worden….

 

 

Mvrgr Moendie....

profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Beste make Jef….

 

Na wat testen , probleem bij mijn KDL-55W805C nu zover opgelost. Belangrijk is dat de KDL-55W805C op stand-by blijft staan.

Ook heb ik de digitenne antenne module aangesloten via bijgeleverde 5 volts USB antenne kabel aansluiting op continu spanning aangesloten, met de USB naar 220 volt connector stekker.

Dus de antenne spanning komt nu via een externe bron en niet van de USB aansluiting op de KDL-55W805C.

Na een nachtje stand-by  KDL-55W805C aangezet ,deze stond al op het kanaal 4 RTL…even wachten en links boven verschijnt dan de melding “insteekkaart aangesloten“ en de desbetreffende zender komt te voorschijn.

 

Mvrgr Moendie.