annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sommige kanalen komen niet door bij Bravia KDL26U400

profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

sommige kanalen komen niet door bij Bravia KDL26U400

Tot nu toe keken wij via de satelliet. Sinds kort echter biedt onze kabel (klein kabelnetwerk op vakantiepark) digitale tv-kanalen aan. Die komen prima door op onze Bravia kdl26u4000. Maar, bepaalde kanalen niet. Dat zijn de nederlandse kanalen. Daar geeft Bravia aan geen videosignaal te ontvangen. Het lijkt of Bravia die kanalen ziet als betaalkanalen. Alle andere vakantiehuiseigenaren hebben uitstekend beeld, ook bij deze nederlandse kanalen. Ik heb onze Bravia in een andere huisje geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem, terwijl de Philips het uitstekend doet. Ik heb al meermalen een digitale scan uitgevoerd, maar het probleem is niet opgelost. Wie weet raad?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Gijs,

Wat vervelend dat sommige kanalen niet doorkomen op jouw Bravia televisie.

Hopelijk kan iemand op het forum je hiermee helpen.

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

 - Welke mode: analoog of digitaal?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

De digitale kanalen. Er komen in totaal 82 kanalen door. Ongeveer 15 daarvan geven geen video signaal. Het geluid komt wel door.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De 82 kanalen die "door komen" zijn de kanalen die op het digitale netwerk aanwezig zijn. Het is mogelijk dat je huidige abo deze kanalen niet vrijgeeft.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

Nee, dat is niet mogelijk. Het gaat om een kabelnetwerk op een vakantiepark. Dat werkt verder zonder abonnementen. Mijn buurman heeft wel alle 82 kanalen, en beeld. Als ik mijn Bravia bij hem aansluit, op zijn kabel, krijg ik - net als bij mijn aansluiting - zzwart beeld bij een aantal kanalen (die hij dus wel gewoon ontvangt). Ik krijg wel het geluid en ik meen ook de teletekst, maar geen beeld en de boodschap is dan dat ik geen videosignaal heb. Maar dat ligt dus niet aan een abonnement ofzo, ook iet aan mijn kabel, maar kan niet anders dan aan de Bravia liggen. Alle andere bewoners die op dit kabelnetwerk zitten, hebben gewoon beeld op alle kanalen. Ik denk dus dat het iets te maken heeft met de software in mijn Bravia. Ik heb al gekeken of er misschien een softwareupdate is (quod non). En ik heb al een reset geprobeerd, maar het menu op de Bravia levert eigenlijk alleen een beperkte reset op. Het probleem is dus nog niet opgelost.